“АвтоКрАЗ” відвантажив ПГЗК 25-тонний кран

“АвтоКрАЗ” відвантажив ПГЗК 25-тонний кран

На адресу Полтавського гірничо-збагачувального комбінату із Кременчуцького автозаводу відправлено 25-тонний автокран КС-55713. Перший із замовлених цим постійним клієнтом, давнім стратегічним партнером “КрАЗу” автокран уже невдовзі приступить до виконання поточних завдань комбінату.
Базове шасі, на яке змонтоване кранове устаткування, – серійний капотник КрАЗ-65053 колісної формули 6х4. Кабіна стандартна, тримісна, із пасками безпеки водія та пасажирів. Для комфортної роботи в ній встановлено кондиціонер. Двигун – 375 к.с. Євро-5, рядний із турбонаддувом. Коробка передач – механічна, гальмівна система – із АБС.
Кранова надбудова КС-55713 обладнана чотирисекційною телескопічною стрілою, максимальний вантажний момент – 80 тонно-метрів. Довжина стріли – до 30 метрів, аналогічна й висота підйому крюка, максимальний робочий виліт – 27 метрів, зона роботи – 3600.
Для безпечної роботи кранівника автомобільний кран, серед іншого, обладнаний обмежувачем вантажопідйомності, реєстратором робочих параметрів (“чорним ящиком”), пристроєм захисту від небезпечної напруги; пристроєм безпеки ОНК-160С, кінцевими вимикачами робочих рухів механізмів.
Споживачі відзначають переваги автокранів на шасі КрАЗ перед аналогами: високу несучу спроможність, надзвичайну прохідність, стійкість, економічність, простоту і надійність конструкції, велику вантажопідйомність. А традиційне капотне компонування КрАЗів полегшує доступ до обслуговування двигуна при складеній та опущеній у транспортне положення стрілі, дозволяє простіше і надійніше закріплювати гак у передній частині автомобіля. При технічному обслуговуванні двигуна не потрібне відведення стріли крана в бік, що, на відміну від безкапотних аналогів, надає додаткові зручності водієві.
Друга одиниця замовлення ПГЗК – аналогічна кранова установка – відправиться до гірників Горішніх Плавнів уже в кінці наступного місяця.

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий