Вагони-хопери – актуальний напрям у проектуванні, виробництві та реалізації вантажних вагонів
В управлінні виробництвом ПАТ “КВБЗ” підрахували: 7 грудня 2018 року на потоці корпусу вантажного вагонобудування складений 10-тисячний вагон-хопер для перевезення зерна моделі 19-7053-02. Відтак 12 грудня у колективі корпусу відбулися урочистості з цієї нагоди.
До працівників корпусу, інших підрозділів, зокрема проектно-конструкторського й технологічного управлінь, звернувся директор виробництва Сергій Мельник: “На Крюківському вагонобудівному виготовили уже 10 000 зерновозів, у їх розробленні та виробництві брали участь практично всі підрозділи. А основні складально-зварювальні роботи гідно і якісно виконували трудівники корпусу вантажного вагонобудування. Тож усім – щира подяка за працю. Користуючись нагодою, вітаю всіх із прийдешнім Новим роком!”. До привітання долучився і голова профкому Віталій Хилобоченко.
Начальник корпусу вантажного вагонобудування Бадрі Джгунджгія звернувся зі словами вдячності за злагоджену спільну працю до працівників усіх підрозділів підприємства: “Тільки колективний труд дає результат. Приємно констатувати той факт, що, незважаючи на складні часи в державі, ми цього року виготовили значну кількість вантажних вагонів, більше, ніж у попередні роки. Колектив цьогоріч збільшився на 160 робітників, зокрема 105 зварників. Спасибі за вашу нелегку працю, міцного вам здоров’я, добробуту й достатку”.
Приємним подарунком для творців ювілейного й тисяч інших вантажних вагонів різних моделей і модифікацій виробництва Крюківського вагонобудівного заводу стали смачні короваї та концерт переможців конкурсу художньої самодіяльності “КВБЗ має таланти”.
Випуск на КВБЗ 10-тисячного вагона-хопера для перевезення зерна ще раз підтверджує, що такі вагони – актуальний напрям у проектуванні, виробництві та реалізації вантажних вагонів. Вони вигідно вирізняються сучасним дизайном. Крюківські вагонобудівники першими подолали певний консерватизм у вантажному вагонобудуванні і віддали перевагу конструкціям краплевидної форми, відмовилися від використання класичної хребтової балки. І отримали високі, ходові, гальмівні та експлуатаційні характеристики.
* * *
Перший дослідний вагон-зерновоз моделі 19-7016 був створений у 2004 році. Він мав збільшений до 108 кубічних метрів об’єм кузова, вантажопідйомність – 70,2 тонни. Затим були інші моделі й модифікації, що відрізняються об’ємом кузова і зберігають усі переваги базового вагона. Нині на потоці корпусу вантажного вагонобудування – модель 19-7053-02. Об’єм його кузова збільшений до 116 кубічних метрів, вантажопідйомність – 70,5 тонни.
Це красень-велетень довжиною по осях автозчеплень 14 720 мм, що має конструкційну швидкість 120 кілометрів на годину і строк служби 30 років. Форма конструкції його кузова не містить каркасних елементів, тобто номенклатура вузлів і деталей зменшилася. Значно зменшилася корозія кузова завдяки плавному переходу бокових стін у дах, гладка внутрішня поверхня забезпечує швидке гравітаційне розвантаження.
У 2004 році першим покупцем 60 нових вагонів стали не зернотрейдери, а пивоварна компанія, що використовувала їх для перевезення солоду. А затим були чотири роки затишшя, коли зерновози-хопери на КВБЗ не виготовляли взагалі. Починаючи з 2009-го, почали виготовляти і постачати їх у досить значній кількості. Найбільше реалізовано у 2010 році – 2086 штук.
Як повідомили в управлінні виробництвом, очікується, що у поточному році буде виготовлено 1727 зерновозів. Зокрема у грудні на заводі планується скласти 180 таких вагонів.
Основними замовниками вагонів-зерновозів стали приватні компанії (операторські фірми, промислові підприємства, компанії агропромислового комплексу) України, країн СНД, Балтії.
А конструктори проектно-конструкторського управління КВБЗ працюють далі. І трудяться вони над створенням 2 нових моделей вагонів-зерновозів (19-7053-03 та 19-7053-04) з об’ємом кузова 124 кубічних метри! Вони оснащені візками моделей 18-7055 та 18-7033 з навантаженням на вісь відповідно 23,5 та 25 тонн, розробленими і виготовленими на КВБЗ. Наразі нові зерновози проходять випробування.
Довідка “ЗП”.
ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” – один з найбільших виробників транспортних засобів в Україні. Основна спеціалізація – виробництво рейкового рухомого складу.
На підприємстві налагоджено розробку та виготовлення широкої гами магістральних вантажних і пасажирських вагонів, двосистемних електропоїздів, дизель-поїздів, поїздів метрополітену, поверхових і тунельних ескалаторів, візків до всіх видів вагонів, дорожніх і комунальних машин, інженерної техніки широкого призначення, запасних частин і комплектуючих до всіх цих видів транспорту, зварних металоконструкцій за індивідуальними замовленнями.
Прес-служба ПАТ “КВБЗ”
Вам також може сподобатись
Найбільшу в Україні долину шафранів виявили на Полтавщині, або Навіщо фермеру з-під Зінькова гірський трактор
Найчесніша ковбаса: скільки в ній м’яса і чи можна її знайти
За синіми яйцями до Парижа, а чорне м’ясо – в українські ресторани
Завдяки підтримці ЄС Пирятин стає прикладом для інших громад України
«Покупці очікують, що сир з добавкою чорнила каракатиці матиме запах риби, а він пахне… горіхами»