До Кременчука прибув  локомотив “Тризуб”

До Кременчука прибув локомотив “Тризуб”

У корпусі пасажирського вагонобудування ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” успішно завершилася майже півторамісячна мандрівка локомотива, що пролягла через Атлантичний океан, два моря і тисячі кілометрів суходолу. Цей тепловоз – перший із партії у 30 одиниць нової рейкової техніки, що її до кінця року має отримати “Укрзалізниця” згідно з умовами довгострокової угоди про співпрацю, підписаної між КВБЗ і американським виробником техніки General Electric у червні цього року.
Збирати локомотив “Тризуб” почали на заводі компанії у Ері (штат Пенсильванія), а доукомплектувати, пофарбувати й провести сертифікаційні випробування тепловоза – це вже завдання для крюківських вагонобудівників. На цьому етапі українська локалізація виробничого процесу рейкового транспорту становитиме 10 відсотків. Але цей показник повинен поступово зрости до 40 відсотків, повідомила прес-служба ПАТ “КВБЗ”.
До виробництва локомотивів, таких потрібних на внутрішніх залізничних маршрутах, зможуть долучитися десятки вітчизняних підприємств, що працюють в різних регіонах. Вони постачатимуть деталі й вузли для тепловозів спільного американського-українського виробництва.
Наприкінці вересня у Кременчук на вагонобудівний завод спеціальним технологічним транспортом повинні доправити ще сім локомотивів ТЕ33А від американського виробника General Electric. Кременчуцькі вагонобудівники завершать виробничий процес, протестують нові тепловози й передадуть замовникові – “Укрзалізниці”. Й вони вже працюють над доукомплектуванням “Тризуба”, сподіваючись на продовження співпраці із своїми американськими колегами. Саме про це говорив голова наглядової ради ПАТ “КВБЗ” Володимир Приходько, коментуючи підписання угоди про співпрацю з General Electric: “Незабаром ми разом з GE поставимо “Укрзалізниці” перші 30 локомотивів. Віримо, що цю роботу буде виконано якісно і в строк. Сподіваємося на продовження контракту у 2019 році, як передбачено рамковою угодою. Сподіваємося також, що не обмежимося поставкою тепловозів, а продовжимо нашу міжнародну співпрацю”.

Юлія ДУМКА-КОНДРАТЬЄВА
“Зоря Полтавщини”

Поділися:

Добавить комментарий