Домогосподарства мають визначитися  з постачальником газу

Домогосподарства мають визначитися з постачальником газу

Понад 430 тисяч домогосподарств Полтавської області нині отримують газ від постачальника «останньої надії» – «Нафтогазу України» (далі – ПОН) та мають обрати нового комерційного постачальника. Ситуацію обговорили в облдержадміністрації у форматі «круглого столу» в режимі онлайн за участю представників територіальних громад, голів ОСББ та фахівців із питань житлово-комунального господарства.

«3 лютого на постачальника «останньої надії» перейшли споживачі у Лубнах і районі, з 1 березня – в Гадячі та районі, до них приєдналися споживачі по всій області, крім Кременчука, Горішніх Плавнів та їхніх околиць. Загалом понад 430 тисяч домогосподарств на Полтавщині, – поінформував начальник відділу з продажів газопостачальної компанії «Нафтогаз України» Павло Кучеров. – Невдовзі люди почнуть отримувати рахунки від компанії «Нафтогаз України» як користувачі послуг ПОН. Ці рахунки обов’язково потрібно сплачувати. Усі, хто з якихось причин рахунку не отримали, можуть знайти інформацію на нашому сайті чи зателефонувавши до контакт-центру».
Заступник голови Полтавської облдержадміністрації Євген Греков роз’яснив, що така ситуація склалася через те, що компанії «Полтавагаз збут», «Гадячгаз», «Лубнигаз», які постачали блакитне паливо для населення, припинили надання цих послуг. Автоматично чимало споживачів області перейшли на захисний механізм, встановлений українським законодавством для безперебійного забезпечення населення природним газом, – постачальника «останньої надії», яким виступає «Нафтогаз України». «Упродовж 60 днів компанія підставляє плече, щоб споживачі визначилися з наступним постачальником. Дисципліна сплати за спожитий газ постачальнику «останньої надії» має бути дотримана. Якщо він постачає газ, це не означає, що за ресурс можна не платити, – сказав Євген Греков. – ПОН постачає газ до того моменту, поки споживач не укладе договір із постачальником, якого обере. Споживач вільний у виборі постачальників, самостійно аналізує цінову політику, зручність обслуговування. Усі, хто потрапив на механізм ПОН, можуть вийти з нього тільки шляхом укладення відповідного договору з новим постачальником чи тим, який був раніше, якщо він знову зможе запропонувати надання послуги у відведений термін».
Павло Кучеров роз’яснив, що алгоритм зміни постачальника єдиний для всього ринку газу. Нині в Україні газ побутовим клієнтам постачають понад 50 компаній. Обрати постачальника й порівняти ціни можна на онлайн-ресурсах «ГазПравда» (https://gazpravda.com. ua/) або «Газотека» (https://gasoteka.ua-energy.org/).
«Підключення – онлайн або в центрах обслуговування газопостачальних компаній. Для підключення особам, які змінюють постачальника, треба мати такі документи: паспорт, індивідуальний податковий номер, документ на право власності або розпорядження житлом, а також знати свій ЕІС-код – індивідуальний газовий номер помешкання, який друкується у рахунках за газ, розподіл газу, – додав Павло Кучеров. – При зміні постачальника компанія, яка обслуговує газову мережу, залишається та ж сама. Змінювати постачальника можна хоч щомісяця».
Директор ТОВ «Полтавагаз збут» Григорій Перерва зазначив, що компанія має попередні домовленості, щоб із 1 квітня відновити надання послуги з постачання газу для населення. «Припинення договорів відбулося автоматично, тому необхідно заповнити і підписати заяву-приєднання, – наголосив Григорій Перерва. – У кого є переплата за газ, вони можуть надалі використати її як оплату за майбутній ресурс природного газу, починаючи з квітня. Ті, хто вже змінив чи має намір змінити постачальника, мають написати відповідну заяву, провести звірку обсягів спожитого газу, звірку розрахунків і отримають на банківський рахунок повернення коштів. Жодних питань тут не має виникнути».

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий