Дотримання технологій і дисципліни виробництва – гарантія якості  продукції ТМ “Багачанка”

Дотримання технологій і дисципліни виробництва – гарантія якості продукції ТМ “Багачанка”

Продукція торгової марки «Багачанка» користується неабияким попитом у мешканців не тільки нашого регіону, а й інших центральних областей України. Словом, повсюди, де вона з’являється на полицях магазинів, бо її високу якість гарантують фахівці ПП «Ігнатенко М.М.» Великобагачанського району. Адже крупи, а саме на їх виробництві спеціалізується зазначене підприємство, – це вагома складова здорового харчування населення. В асортименті продуктових товарів, що виготовляються на ПП, – улюблені всіма нами гречка несмажена й горох, макарони, пшоно, перлова та ячна, кукурудзяна, озима і яра пшеничні крупи, а також олія, хліб, житнє й пшеничне борошно.
До речі, цими днями минає 17 років з часу заснування ПП «Ігнатенко М.М.».

– Ідея створення переробного підприємства виникла випадково. Десь побачив щось схоже, зацікавився і спробував сам, – розповідає засновник приватного підприємства Михайло Ігнатенко. – Ми викупили та відновили цю базу, яка свого часу належала райкомунгоспу й була дещо занедбаною. Звісно, для цього потрібні були чималі капіталовкладення. Довелося брати банківські кредити…
Нині Михайло Михайлович із жахом згадує ті часи, коли підприємство відпрацьовувало позичені в банку на кабальних умовах кошти. Але його життєвий і професійний досвід, який напрацьовувався десятиліттями, довів, що з будь-якої складної ситуації можна знайти вихід. До речі, до організації приватного підприємства Михайло Ігнатенко понад 15 років працював головним інженером комбікормового та елеваторного виробництва. Тож його навики в питаннях організації праці й технічного забезпечення виробництва виявилися дуже доречними.
Слід наголосити, що в ПП «Ігнатенко М.М.» постійно дбають про підвищення якості продукції та ефективності виробництва, поліпшення умов роботи працівників. Оскільки виробництво круп – низькорентабельна сфера, а на споживчому ринку панує висока конкуренція, це створює певні проблеми для переробників.
– Якби не такі проблеми, можна було б і культуру виробництва мати на вищому рівні й обладнання більш високотехнологічне могло б використовуватися. Але ж головна проблема в тому, що в людей немає грошей, бо крупи здебільшого споживає вразлива до фінансового забезпечення категорія населення, – констатує Михайло Ігнатенко. – До того ж практично все, що ми переробляємо, окрім соняшнику, мало сіється у господарствах району та області. Скажімо, для виробництва пшона ми закуповуємо просо мало не по всій Україні. Загалом сировину доводиться в прямому розумінні цього слова вишукувати в Сумській, Чернігівській, Київській та інших областях.
І все ж, якщо займатися питаннями виробництва професійно, все можна налагодити й організувати, що й підтверджує успішний досвід роботи ПП «Ігнатенко М.М.». Тут напрацьовано постійний стабільний ринок збуту виробленого. Щоденно зранку автівки з продукцією, а підприємство має власний автопарк, везуть до споживачів за 6 маршрутами, звісно ж, не лише Полтавської області, долучається до розмови директор ПП Олексій Мазур:
– Стосовно нашого регіону, то найбільшим попитом вона користується у споживачів Диканського, Великобагачанського, Лубенського, Шишацького, Миргородського, Решетилівського, Полтавського районів. Оптові поставки здійснюються до Києва, Луцька, Ковеля, Рівного, Вінниці, Сум, Харкова, Дніпра…
У нас здійснюється постійний контроль якості продукції на всіх етапах виробництва, починаючи із сировини й закінчуючи готовим продуктом. На основі результатів досліджень видається сертифікат якості продукції, додав керівник ПП.
Процес впровадження новітніх технологій, а значить, і реконструкції виробничих ліній на підприємстві, триває фактично безперервно. Скажімо, нещодавно розпочали оновлення лінії із виробництва пшона. Придбали потужний фотосепаратор китайського виробництва, але з японським «наповненням», який установили майже місяць тому. Це дало змогу значно підвищити продуктивність виробництва та якість кінцевого продукту. Тож тепер вироблене пшоно має 99,9 відсотка чистоти, а значить, у ньому немає чорненьких крупинок чи якихось інших сторонніх лусочок. До речі, пшоно ПП «Ігнатенко М.М.» має високу конкурентоздатність, тож його полюбляють не тільки українські споживачі. Хоча й через посередників, цю крупу реалізують і за межі нашої країни.
За словами Михайла Ігнатенка, на підприємстві й надалі триватиме вдосконалення виробництва шляхом механізації та автоматизації промислових потужностей задля підвищення їхньої продуктивності та якості продукції, удосконалення фасування. При цьому значну увагу приділятимуть дизайну пакування.
Мають на підприємстві й амбітні плани. Зокрема це – реконструкція цеху з виробництва гречаної крупи, подальше вдосконалення ліній із виробництва пшона, налагодження виробництва вівсяної крупи, реконструкція олійниці. Зерно соняшнику для виробництва олії купують переважно у фермерських господарствах Великобагачанського району. А високоякісну запашну олію, розфасовану в літрові, три- і п’ятилітрові пляшки, здебільшого реалізують у власній торговій мережі та в різних магазинах області.
У ПП «Ігнатенко М.М.» підготовлено й працює висококваліфікований персонал, здатний точно й у встановлені терміни виконувати поставлені завдання. Чимало добрих слів засновник підприємства адресував багатьом працівникам, зокрема головному інженеру ПП Олегу Ватазі.
– Це сумлінний, висококласний спеціаліст із хорошою перспективою. Загалом наші працівники – відповідальні фахівці. Їх задовольняють умови праці та заробітна плата, яку регулярно і в належні терміни виплачує підприємство, а підприємство задовольняє їхня робота, – наголосив Михайло Ігнатенко.
Щодо цінової політики на виготовлені продукти, то все залежить від вартості закупленої сировини та цін на аналогічну продукцію на споживчому ринку. До того ж у ПП «Ігнатенко М.М.» мають достатньо складських приміщень, аби не реалізовувати крупи тоді, коли ціна на них значно знижується.
Зараз на підприємстві триває підготовка до сезону закупівель зерна, з тим, щоб придбати його за оптимально вигідними цінами. Також ведеться робота для того, щоб вийти зі своєю продукцією на європейський ринок.
– Це зробити досить складно. Адже в нашій державі не відпрацьовані єдині правила гри. Бізнес – передусім партнер держави і в жодному разі не конкурент. На жаль, у нас керівники, які займають високі посади, далеко не завжди це розуміють, – вважає Михайло Ігнатенко.
Не може не тривожити господарника й ринок землі. На його думку, для нас, для подальшого розвитку України найбільш прийнятна польська модель – розвиток фермерських господарств. Це перспектива України, бо фермери й податків більше сплачують і людей працевлаштовують. Та й загалом це свої люди, які народилися й працюють на своїй землі. Бо, як зазначив Михайло Ігнатенко, потужні агрохолдинги сіють, наприклад, у Великій Багачці, тільки сою, соняшник і кукурудзу. А хто ж сіятиме пшеницю, просо, гречку?
Господарський, а відтак і державницький підхід до будь-якої справи – це те, що вдало характеризує виробничника Михайла Ігнатенка. ПП «Ігнатенко М.М.» працює прозоро, надаючи роботу кільком десяткам працівників і сплачуючи чималі податки до бюджетів різних рівнів. Тісною є і співпраця з Великобагачанською територіальною громадою. Зокрема ПП забезпечує своєю продукцією дитсадки та школи ОТГ, надає матеріальну допомогу при підготовці святкових заходів громади. Не залишилося осторонь підприємство й під час коронавірусної пандемії, закупивши індивідуальні медичні засоби захисту для місцевого Центру медико-санітарної допомоги.
Так працює, на цьому тримається ПП «Ігнатенко М.М.», роблячи свій внесок у розвиток Великобагачанського краю та забезпечуючи продовольчу безпеку нашої країни.

На фото: засновник приватного підприємства Михайло Ігнатенко.

Людмила ДАЦЕНКО
“Зоря Полтавщини”

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий