Доукомплектовані на КВБЗ локомотиви General Electric експлуатують  у чотирьох філіях Укрзалізниці

Доукомплектовані на КВБЗ локомотиви General Electric експлуатують у чотирьох філіях Укрзалізниці

Нещодавно міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив у соціальній мережі про те, що наразі тривають переговори з американськими партнерами про умови та часові рамки другої черги проекту – закупівлі 40 тепловозів General Electric для Укрзалізниці. Він зазначив: «Якщо все буде відбуватися згідно з планами, постачання локомотивів розпочнеться наприкінці наступного року».
Як відомо, Крюківський вагонобудівний завод є учасником реалізації тристоронньої угоди про закупівлю і виробництво в Україні тепловозів General Electric. Протягом вересня 2018 – березня 2019 років спеціалісти й робітники Крюківського вагонобудівного заводу доукомплектували 30 тепловозів, залучивши до виготовлення комплектуючих близько 60 українських підприємств.
Перші чотири доукомплектованих локомотиви КВБЗ передав УЗ 11 грудня 2018 року. Офіційне завершення першої черги проекту відбулося 22 березня поточного року, під час передавання в експлуатацію останніх п’яти із тридцяти тепловозів. Тоді голова AT «Укрзалізниця» Євген Кравцов повідомив про позитивні результати використання нового тягового складу. На той момент вони зробили вже більше 4000 рейсів і перевезли понад 7,5 мільйона тонн вантажів. Зважаючи на таку економічну ефективність, логічним було б якнайшвидше розпочати реалізацію другої черги проекту.
Адже 30 «Тризубів» на сьогодні продемонстрували свої можливості на чотирьох із шести регіональних філій Укрзалізниці. Так, днями транспортний Інтернет-ресурс ЦТС із посиланням на Укрзалізницю повідомив, що на «Львівській залізниці», на прикордонній дільниці Ковель – Ізов – Держкордон, тривають випробування локомотивів ТЕЗЗАС «Тризуб». Їх використовують замість старих 2ТЕ116. Видання цитує голову УЗ Євгена Кравцова: «Тепловози General Electric показали гідні результати на цій дільниці. Так, для пропуску 10 пар поїздів на вказаній дільниці достатньо задіяти три тепловози GE проти п’яти серії 2ТЕ116. Крім цього, за нашими підрахунками, експлуатація цих тепловозів на дільниці Ковель – Ізов – Ковель дозволить економити близько 35 мільйонів гривень за рік за рахунок зменшення затрат на дизельне паливо і технічне обслуговування».
Також в Укрзалізниці повідомили, що доукомплектовані в ПАТ «КВБЗ» тепловози GE з березня поточного року експлуатуються на Придніпровській, Донецькій, Одеській залізницях. А також здійснювали перевезення до промислових підприємств і портів Маріуполя та Чорноморського регіону, працювали на дільницях Запоріжжя – Камиш-Зоря – Волноваха та Волинська – Миколаїв.
Під час експлуатації залізничники на практиці й власному досвіді переконалися, що тепловози ТЕЗЗАС, доукомплектовані на Крюківському вагонобудівному заводі, адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економічні в обслуговуванні й у них створено комфортні умови для локомотивних бригад.

Тетяна ЛІНЕНКО
Журналіст

Поділися:

Добавить комментарий