Формування бренда  України у світі

Формування бренда України у світі

Магістрант Навчально-наукового інституту фінансів, економіки та менеджменту Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» Владислав Житник посів ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Міжнародні економічні відносини».

На базі Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка 28–30 травня відбувся заключний етап ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Міжнародні економічні відносини». Підсумки підбили в режимі онлайн.
«Для участі у підсумковій дистанційній науково-практичній конференції було запрошено 20 студентів. На конференції з доповідями у вигляді відеопрезентацій їхніх наукових робіт виступили 18 студентів з 12 закладів вищої освіти України. В роботі галузевої конкурсної комісії взяли участь 30 провідних науково-педагогічних працівників з 17 ЗВО України та представники Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Рейтинг претендента на перемогу в конкурсі визначався за сумою балів, отриманих за виступ на науково-практичній конференції (максимум 10 балів від одного члена галузевої конкурсної комісії)», – повідомили в оргкомітеті конкурсу.
Переможців визначили за результатами першого етапу, переглянувши надіслані відеопрезентації. Конкурсна комісія отримала 16 відеопрезентацій робіт учасників другого етапу конкурсу (15 учасників було запрошено до другого етапу згідно з попереднім рішенням галузевої комісії, одна робота була рекомендована до участі рішенням апеляційної комісії конкурсу).
Конкурсна комісія визнала однією з найкращих роботу «Формування бренда України на міжнародних ринках» студента групи 501-ФМ Владислава Житника – автора нагороджено дипломом ІІІ ступеня. Члени журі відзначили актуальність наукової тематики та оригінальність презентованих ідей.
«Дослідження має на меті узагальнити систему факторів, що впливають на формування національних брендів міжнародного рівня в умовах євроінтеграції та глобалізаційних процесів. Панівні позиції в економіці здебільшого належать компаніям з великим досвідом та сформованими брендами. Бренд держави розглядається як зовнішньо орієнтований феномен. Водночас національний бренд є найважливішим чинником конкурентних переваг і доходів країни, цінним активом економіки. Тому національний брендинг повинен діяти на рівні всієї держави. На формування бренда країни, на відміну від побудови бренда комерційних підприємств, суттєво впливає історичне минуле. Над розробкою ідей плануємо працювати й надалі», – прокоментував автор.
Вітаємо магістранта Владислава Житника та наукового керівника – доцента кафедри міжнародних економічних відносин та туризму Любов Титаренко з перемогою. Бажаємо нових успіхів та наукових звершень!

Медіа-центр Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий