Торговельній марці – знаку для товарів і послуг – Крюківського вагонобудівного заводу – 35 років. Саме стільки літ цей лаконічний, простий і промовистий символ – торговельна марка ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» – є невід’ємною складовою життя й діяльності великого колективу вагонобудівників.
У непрості часи в історії країни особливо важливо усвідомлювати нашу цілісність, причетність до співтовариства, яким ось уже 155 років є Крюківський вагонобудівний завод. Наша торговельна марка – це те, що несе в собі єднання, корпоративний дух. Літери «К» (Крюківський) та «В» (вагонобудівний) разом утворюють літеру «З» (завод). І вони – усередині кола, а це наша стихія, наша сфера діяльності. Символ вічного руху, нескінченності інженерної думки і робітничого таланту.
Створенням сучасної торговельної марки серед інших невідкладних справ перейнявся нині голова наглядової ради ПАТ «КВБЗ», а в лютому 1988 року – щойно обраний генеральний директор Кременчуцького виробничого об’єднання вагонобудування Володимир Приходько. Негайно було оголошено конкурс, створено журі, яке й очолив Володимир Іванович. Як свідчить історія (а найавторитетніше її джерело – корпоративна газета «Вагонобудівник»), у цій роботі взяли участь працівники відділів головного технолога, головного конструктора, патентознавства, винахідництва, раціоналізації та інформації. Було запропоновано більше 30 різноманітних варіантів. Найвдалішим в естетичному і технологічному плані визнано саме той, який використовується вже 35 років. Його автор – на той час начальник бюро відділу патентознавства, винахідництва, раціоналізації та інформації В’ячеслав Притуляк.
Переможець отримав премію, а підприємство почало систематичну й цілеспрямовану роботу з реєстрації торговельної марки, здобуття і підтримання прав нанесення її на продукцію. Відтак уже 27 лютого 1989 року було подано заявку в Укрпатент на торговельну марку, незабаром отримали й відповідний документ. Сьогодні цими питаннями в Україні опікується Мінекономіки, а саме Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ). Свідоцтво, видане Мінекономіки 25 вересня 2018-го і яке діє нині відповідно до Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», має № 247589. Заявку ми подали 2 грудня 2016 року, свідоцтво дійсне 10 років – до 2 грудня 2026-го. Зазначений строк можна продовжувати щоразу на 10 років у порядку, встановленому законом.
Про все це детально розповідає і демонструє відповідні документи начальник відділу промислової власності управління техаудиту департаменту корпоративного управління Олег Маначинський.
Олег Володимирович додає:
– Якщо у найпершому свідоцтві від 1989 року нам було надано право наносити товарний знак буквально на кілька видів продукції, зокрема на вантажні вагони, то сьогодні перелік товарів і послуг, які виходять у життя під торгівельною маркою КВБЗ, складається з 8 сторінок, містить 13 класів. Серед яких, звісно, вагони, а також меблі, реклама, освіта, обробка металів, спорудження будівель, наукові й технологічні послуги, перевезення, пакування і зберігання товарів, юридичні послуги тощо.
За 35 літ сталося чимало змін у житті Крюківського вагонобудівного заводу, міста, нашої країни. КВБЗ розширив географію продажів, зміцнив зв’язки з покупцями нашої продукції, постачальниками матеріалів та комплектуючих не тільки в Україні, а й у багатьох державах світу. І в цьому русі вперед, постійному вдосконаленні, створенні нової продукції є головна запорука успіху нашої діяльності. Незмінним залишається тільки логотип як упізнаваний символ надійного виробника, як торговельна марка, яка з роками набуває авторитету та стабільності.
Наша марка є на всіх видах вантажних і пасажирських вагонів, електро- та дизель-поїздах, поїздах метро та ескалаторах, ходових частинах широкої лінійки рейкового транспорту та іншій продукції. Вона – обов’язковий «учасник» усіх виставок і презентацій, є на бланках і календарях, рекламних вивісках і книгах, плакатах і сувенірах, на прохідних підприємства й спецодязі робітників. Важко все перерахувати, але, без перебільшення можна сказати, – вона поряд із нами повсякчас, стала невід’ємною частиною життя колективу, кожного працівника Крюківського вагонобудівного. Вона – основа нашого фірмового стилю. Поступово торговельна марка перетворюється на своєрідний інтелектуальний капітал, без якого компанія не може існувати. До речі, вона має й реальну грошову вартість.
А чи знаєте ви, що назва міжрегіонального швидкісного електропоїзда «Тарпан» виробництва КВБЗ – теж наша інтелектуальна власність і має свідоцтво про реєстрацію? Це також торговельна марка, якою пишаємося.
Наша торговельна марка – це знак якості. Коли наносимо її на продукцію, то говоримо всьому світу: зроблено на Крюківському вагонобудівному заводі з любов’ю і повагою до тих, хто буде користуватися нею. Наша марка – це наше обличчя, наша совість.
Торговельна марка фірми – це спільне надбання, але водночас і особистий знак якості кожного працівника ПАТ «КВБЗ» незалежно від того, на якому робочому місці він трудиться, складає безпосередньо вагони чи веде бухгалтерський облік, конструює нову техніку чи вирощує квіти, аби прикрасити підприємство, представляє КВБЗ на міжнародному рівні чи дбає про імідж компанії. Від кожного з нас залежить її значимість і висока вартість у всіх проявах.
Прес-служба ПАТ «КВБЗ».
Вам також може сподобатись
День машинобудівника та 155-річчя на Крюківському вагонобудівному
Новий почесний вагонобудівник – директор ДКУ Олександр Пьоришкін
Полтавський бренд пакує у прозорі банки сало з медом – найдорожче в Україні
Аграрії Полтавщини завершують збір проса та сої
До ініціативи «Національний кешбек» вже приєдналися 15 виробників Полтавщини