Команда ремонтників  термічного цеху

Начальник ремонтного виробництва Роман Парикожа, слюсарі Сергій Сірко та Олександр Тищенко.

Команда ремонтників термічного цеху

На кожному промисловому підприємстві є свої ремонтні служби, які забезпечують технічне обслуговування всього виробничого обладнання. Ремонтне виробництво термічного цеху Крюківського вагонобудівного заводу очолює Роман Парикожа. І хоча цю посаду він обіймає менше року, доволі успішно справляється зі своїми обов’язками. Та це й не дивно, адже до цього призначення він протягом трьох років працював майстром на одній із виробничих дільниць цеху.
На завод прийшов у 2000-му після закінчення машинобудівного технікуму, де здобув кваліфікацію техніка-технолога зварювального виробництва. А згодом, поєднуючи роботу з навчанням, здобув і вищу освіту.
Обираючи майбутню професію, Роман ще в шкільні роки визначився з місцем своєї роботи. Його батьки чимало років пропрацювали на вагонобудівному заводі, тож і він вирішив не зраджувати сімейну традицію.
Його дружина Ірина також трудиться на КВБЗ. Вона – ізолювальник теплоелектроцеху.
Команда Романа Парикожі, а це колективи двох дільниць, на яких працюють слюсарі-ремонтники, фрезерувальники, токарі та інші робітники на чолі з майстром Ігорем Маріковим, наразі працює за щільним робочим графіком. «Оскільки зі збільшенням обсягу замовлень на підприємстві суттєво зросла завантаженість обладнання, якого чимало в кожному виробничому підрозділі ПАТ «КВБЗ», суттєво додалося клопоту нашим ремонтним бригадам. Адже вони дбають про справність усього заводського устаткування», – розповів нам Роман Анатолійович.
Зазвичай свою роботу ремонтники планують на поточний рік, але ж іноді трапляються й непередбачувані ситуації, коли обладнання виходить із ладу. Тоді доводиться працювати у режимі «швидкої допомоги», діяти оперативно і професійно.
Наразі у термічному цеху чекають планового ремонту горизонтально-кувальні машини. А у складально-зварювальному корпусі група ремонтників термічного цеху закінчує ремонт двокривошипного преса. Решта робітників на виробничому майданчику корпусу вантажного вагонобудування розбирають та виконують дефектування гідравлічного преса для його подальшого ремонту.
Також триває середній ремонт восьмишпиндельного токарного півавтомата на території півскатно- візкового цеху. На це піде близько двох місяців роботи, яку прийматиме інспектор відділу головного механіка.
Паралельно з виконанням ремонтних робіт працівники механічної дільниці виготовляють деталі й комплектуючі для корпусу пасажирського вагонобудування, де наразі складають пасажирські вагони та дизель-поїзди. Як-то кажуть, розхолоджуватися ніколи, адже темпи виробництва сьогодні, на щастя, високі.

Руслан ДИЧЕНКО
Пресслужба ПАТ “КВБЗ”

Добавить комментарий