Контролер і споживач:  як уникнути непорозумінь

Контролер і споживач: як уникнути непорозумінь

“Шановна редакція! Звертається до вас пенсіонерка з Полтави Людмила Панасівна (прізвище авторка просила не вказувати. – Ред.). Мешкаю на вулиці Крамського. Звертаюся до вас, щоб повідомити про такий випадок.
Було це наприкінці липня. Якось увечері до мене подзвонили у двері. Неодноразово дзвонила і стукала якась жінка. Я – пенсіонерка, живу одна і після 18-ї години нікому не відкриваю дверей. А тут близько 20-ї настирливо вимагали відкрити. Я трохи прочинила двері, щоб дізнатися, чи не трапилося чого, а може, то прийшла сусідка. Незнайома жіночка мені щось крикнула, я злякалася і негайно зачинила двері.
Через кілька днів отримала на пошті рекомендований лист – маленького формату папірець (8х5 см), де дуже дрібним шрифтом написане попередження: «Вам буде припинене постачання електроенергії за ненадання доступу до приладу обліку». З попередженням про сплату за повторне підключення.
Відчувши себе якоюсь «злочинницею», пішла в центральний офіс, в абонентську службу по вулиці Соборності, 46-в, де мала розмову зі Світланою Миколаївною. Співробітниця не змогла мене заспокоїти, а навпаки – переконувала, що контролер має так працювати. Виявилося, що тоді мене злякала контролер. Мені записали на попередженні, що
1 серпня маю бути вдома – прийде майстер. 01.08.18 о 13-й годині приходив монтер зняти показники електролічильника. Він переконався, що у мене з лічильником усе добре, теперішні показники нижчі, ніж ті, які оплачені. Тобто у мене сплачено навіть наперед.
Візит майстра був обговорений за часом, він показав посвідчення за моєю вимогою, як і має бути.
Проблеми на даний момент немає, загроза відключення світла відпала. Але чи закінчиться цим? Невідомо. Можливо, через місяць знову лякатимуть листами про відключення, грюкатимуть пізно увечері в двері.
Прошу пояснити правомірність дій контролера: як працівник має поводитись; у який час приходити. Хіба він не повинен представитись, сказати, хто і звідки, навіщо прийшов, показати документ? Як часто взагалі повинні перевіряти лічильники? Мабуть, треба поважати сумлінних платників, а більше контролювати неплатників. У кожній квитанції на оплату я особисто щомісяця вказую показники лічильника. Передати телефоном неможливо – весь час не відповідають.
Маю надію, що буде якась реакція на мій лист.
З повагою Людмила Панасівна.
м. Полтава».
Від редакції. Прокоментувати лист ми попросили прес-службу ПАТ «Полтаваобленерго». Надати коментар у формі порад, щоб розповісти людям, як мають поводитися контролери і споживачі, щоб уникнути непорозумінь, щоб одні могли виконати свої обов’язки, а інші не лякалися, не боялися пустити представника енергопостачальної компанії до електролічильника в своїй квартирі.
Коментар прес-служби «Полтаваобленерго» редакція отримала оперативно. У ньому зокрема йдеться:
«Дуже прикро, що виникла така ситуація. Ми намагаємося робити все можливе, щоб персонал ПАТ «Полтаваобленерго» спілкувався зі споживачами ввічливо і з повагою.
Контролер, який прийшов до споживача з метою зняття показів лічильника, повинен обов’язково представитися і показати особисте посвідчення контролера. Виконання роботи у вечірній час не заборонене законодавчими актами. Але існує неписане правило, що відвідувати споживачів після 21.00 не можна.
Споживач має надати доступ до приладу обліку, щоб контролер міг переконатися, що покази не завищені або не занижені. Відключення електроенергії за ненадання доступу можливе лише у тому випадку, якщо доступ до приладу не наданий 2 рази поспіль. Лише тоді надсилається попередження про відключення електроенергії. Можливо, Людмила Панасівна отримала попередження не про відключення, а про ненадання доступу?
Контролер ПАТ «Полтаваобленерго» може знімати покази лічильника щомісяця, але фактично так часто контролери не ходять.
Наразі ми з’ясовуємо особу контролера, яка працювала на вказаній вулиці в той день. Звичайно, ми не можемо гарантувати, що всі працівники обленерго поводять себе достойно, але прагнемо до цього.
З повагою
прес-секретаріат ПАТ «Полтаваобленерго».

Підготувала Ганна ЯЛОВЕГІНА.

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий