"Маркетопт" на Огнівці: широкий  асортимент, зручності для покупців

«Маркетопт» на Огнівці: широкий асортимент, зручності для покупців

Магазини з необхідними товарами у житлових масивах стають все популярнішими. Днями такий супермаркет, мережі «Маркетопт», відкрився і в полтавському мікрорайоні Огнівка. Знайти його дуже легко, навпроти нього зупинка громадського транспорту. Адреса: м. Полтава, вул. Станіславського, 14/2.

Це вже п’ятий магазин цієї мережі у Полтаві. О 9-й годині ранку 10 жовтня він розпочав свою роботу, але значно раніше біля ошатно вбраного входу вишикувалася чималенька черга. Традиційно у перший день роботи нового супермаркету на покупців чекали численні акції, знижки, дегустації, призи та подарунки. Для зручності відвідувачів працюють вісім кас. Біля входу розташований сучасний кафетерій з великим вибором смаколиків та напоїв за досить демократичними цінами. Все це завдяки тому, що мережа має власну пекарню, і це дозволяє постійно розширювати асортимент продукції.
З нагоди відкриття покупців частували не лише звичними всім хлібобулочними, кондитерськими виробами, а й грузинською випічкою. Вся вона унікальна за своєю рецептурою. Торгова мережа постійно стежить за вподобаннями своїх клієнтів. До слова, полтавцям давно полюбилася і традиційна маркетоптівська піца, яку розробив спеціально для торгової мережі бренд-шеф із Італії. Тож першим покупцям представили нові її різновиди – з морепродуктами, мисливськими ковбасками та «чотирма сирами». А прихильників японської кухні порадував величезний асортимент суші та ролів, які також готують на місці, тому їх свіжість не викликає сумнівів.
Брати Станіслав та Віталій Зінченки вже встигли оцінити зручності нового супермаркету і одні з перших замовили піцу та каву.
– Це перший такий великий супермаркет у нашому мікрорайоні. Давно потрібно було збудувати щось подібне, щоб все було поблизу. І працює довго, можна після роботи зайти скупитися, випити кави недорого, погомоніти.
У день відкриття першим покупцям, незалежно від суми у чеку, вручили подарунки.
Торгова мережа співпрацює з багатьма постачальниками продукції на умовах взаємовигідного партнерства. Особливо підтримує місцевих виробників. Зокрема завжди є випічка Кохнівського хлібозаводу, який розташований неподалік Кременчука. Він постійно пропонує покупцям нові сорти хліба. Загалом асортимент товару на вітринах – понад 8 тисяч найменувань. Тут постійно стежать за високою якістю молочної продукції, м’яса, риби, свіжістю овочів.
«Ми надзвичайно раді представити новий магазин нашої мережі у яскравому елегантному оформленні залів, над якими ми довго працювали. – розповіла керуюча Марина Марченко. – Це і широкий асортимент товарів за доступними цінами, і зручні проходи між стелажами, і сучасне якісне освітлення. Сподіваємося, що наші покупці оцінять усі ці переваги. Вся продукція власного виробництва з високоякісної сировини, ми дуже суворо дотримуємося контролю якості. Завжди закликаємо клієнтів орієнтуватися на наші акційні пропозиції. А це «Ціна Бомба», «Бордові позиції», найнижча ціна на товар через кожні 10 днів і щотижневі акції. У ці дні популярні й потрібні товари можна купити за досить привабливою ціною. Сподіваємося, що до нас люди приходитимуть родинами. Не лише скупитися, а й відпочити, скористатися послугами нашого кафетерію. Окремий акцент на доступності не лише товару, а й уважності персоналу у ставленні до покупців. Постійно працюємо з персоналом щодо покращення якості сервісного обслуговування. Проводимо навчання, наші продавці мають максимальні повноваження для того, щоб вони могли розв’язати всі питання на місці та надати допомогу. Ми позиціонуємо себе як супермаркет, дружній до покупця. Наші клієнти стимулюють нас рухатися у вірному напрямку».
Гнучка, прийнятна цінова політика – ключовий аргумент для більшості покупців. Оскільки «Маркетопт» – соціально відповідальна компанія, то й ціни на соціально важливі товари продуктового набору тут дуже демократичні. Приміром, у день відкриття магазину придбати яблука можна було всього за 5 гривень за кілограм, приблизно за такою ж ціною – хлібопекарське борошно вищого сорту чи пшеничну крупу, а оселедця – практично за половину його вартості.
Для зручності у супермаркеті є кілька зон, включаючи дитячу. Куточок для наймолодших відвідувачів привертає до себе увагу яскравістю. У магазині постійно можна придбати канцелярське приладдя, зошити, подарунки та іграшки для малечі. На окремих полицях – подарунки, гігієнічні товари, посуд, побутова хімія та необхідні в кожному домі господарські дрібниці.
Гастрономічне «осердя» кожного великого супермаркету – відділ кулінарії. У швидкому темпі сучасного міського життя не завжди можна знайти час, щоб приготувати їжу вдома. У «Маркетопті» кожен покупець зможе придбати за вигідною ціною свіжі страви до святкового та повсякденного столу – ароматну скумбрію на грилі, салати на будь-який смак, смажену курочку. Асортимент задовольнить найвибагливішого клієнта.
Зворотний зв’язок з покупцями – ще одна особливість торгової мережі. Свої відгуки та побажання відвідувачі можуть залишати на сторінці у соціальній мережі та зателефонувавши на «гарячу» лінію. Окрім цього, торгова мережа відповідально ставиться до впорядкування прилеглої до магазину території.
Магазин працює щодня з 7-ї до 22-ї години.

Юлія ХОМЕНКО
“Зоря Полтавщини”

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий