“Моє майбутнє в агро” – проект “Добробуту” для школярів

“Моє майбутнє в агро” – проект “Добробуту” для школярів

Учні Бреусівської школи Козельщинського району відчують себе сучасними аграріями на факультативах, які для них організовує агрофірма “Добробут”. У рамках проекту – екскурсії на підприємство, зустрічі з фахівцями, дослідження і вирощування рослин.

Агрофірма “Добробут”, яка входить до агрохолдингу “Астарта-Київ”, започатковує проект “Моє майбутнє в агро”. Участь у ньому бере й Бреусівська ЗОШ, де навчається майже двісті дітей. У рамках проекту для учнів проводитимуть факультативи, де вчитель-ментор розповідатиме про сучасну аграрну галузь.
На території школи є теплиця, яку побудували ще наприкінці 1980-х років, але тривалий час не використовували. Її відновлять для цього проекту. Раніше Благодійний фонд “Повір у себе” проводив Майстерню лідерства та проектного менеджменту “Підйом”, де учні школи виграли кошти на цей проект. Батьки й працівники школи прибрали територію та підготували її до робіт. Їх мають закінчити до першого червня.
Наприкінці квітня для учнів, починаючи з шостого класу, пройшла презентація проекту. У травні директор школи Оксана Опришко та вчитель біології Людмила Савенко за сприяння агрофірми “Добробут” їздили до Умані в аграрний коледж, де вивчали методики викладання сучасної агрономії, якими ділитимуться з учнями.
– За ці два дні були тренінгові заняття, робота в групах. Для теплиці ми створювали поетапну програму: що робитимемо на першому занятті, що на другому. Викладачі розповідали про досвід інших країн у цій сфері. Культурна програма складалася з відвідин дендропарку “Софіївка”, – розповідає Оксана Опришко. – Приємно було познайомитися з колегами з Вінниччини, Хмельниччини, Тернопільщини, Полтавщини.
Директор Бреусівської школи говорить, що методика схожа на методику нової української школи, яка зараз впроваджується:
– Ми хочемо, щоб діти правильно обрали свій шлях. Бо земля приносить прибуток. Не треба їхати кудись за кордон, коли в нас є таке багатство.
Учитель біології Людмила Савенко повідомила, що навчання мало теоретичну спрямованість. Тепер же виникає потреба у практичній частині:
– Для відновлення теплиці ще бракує знань, щоб правильно організувати там роботу. Після закінчення навчального року в нас працюватиме табір праці й відпочинку. Фахівець із соціальної роботи “Добробуту” Наталія Левонтійцева пообіцяла організувати екскурсію на тепличне виробництво, де побачимо практичну сторону роботи.
Факультативні агрозаняття розпочнуться з початком нового навчального року. У рамках проекту “Добробут” проводитиме для учнів екскурсії на підприємство, організовуватиме зустрічі з керівництвом компанії, її спеціалістами. На території компанії знаходяться дві пасіки, які теж покажуть учням.
– Проект “Моє майбутнє в агро” ми впроваджуємо для того, щоб сільські діти мали можливість долучитися до прогресивних агропедагогічних технологій, здобувати теоретичні знання, закріпляючи їх на практиці. Хочемо допомогти їм із профорієнтацією та показати сучасну агропромисловість. Сьогодні такі проекти потрібні для села. Наприклад, механізатор – актуальна професія. Проект розрахований як мінімум на два роки, і, якщо він буде успішним, ми поширимо його й на інші школи, – підсумувала Наталія Левонтійцева.

ГО “Полтавщина Аграрна”.

Поділися:

Добавить комментарий