Натуральні продукти  із здоров'ям –  до вашого столу

Натуральні продукти із здоров’ям – до вашого столу

«Смачна турбота» – доставка до споживачів натуральних продуктів харчування власного виробництва компанії “Маяк”

Науковці кажуть: ми є те, що ми споживаємо. Адже вченими доведено, що наше здоров’я майже на дві третини (66%) залежить від продуктів харчування, які ми їмо. Відтак саме продукти є фундаментом нашого здоров’я. Тож здорове харчування є неодмінною складовою здорового способу життя. Тобто, обираючи певні продукти харчування, ми тим самим визначаємо якість життя. А значить, усім нам, хто якомога довше прагне зберегти своє здоров’я, варто обирати продукти того виробника, якому по суті ми довіримо власне життя.
Натуральні та якісні, а значить безпечні й корисні для здоров’я – саме такими епітетами мені особисто, як пересічному споживачу маяківських смаколиків, хочеться охарактеризувати продукти, сировина для яких вирощується на полях, фермах і виробляється на переробних підприємствах ТОВ «Агрофірма «Маяк», що в Котелевському краї.

Агрофірма з європейським рівнем виробництва

«Наша філософія — виробництво безпечних натуральних продуктів. Верхівкою бізнес-моделі стало створення власних переробних підприємств на основі власної сировинної бази, – розповідає генеральний директор ТОВ «Агрофірма «Маяк» Вячеслав Прийма. – У власних оснащених сучасним обладнанням лабораторіях контролюємо якість сировини й готової продукції, реалізуємо натуральні продукти виключно через власну мережу магазинів «Рідне село», гарантуючи безпеку і якість. Наші продукти не містять шкідливих для здоров’я людини харчових добавок, консервантів, штучних підсилювачів смаку і запаху. Вони виготовляються із натуральної сировини й натуральних компонентів».
Ключовими напрямками є рослинництво і тваринництво, які забезпечують компанію якісною сировиною для виробництва натуральних продуктів харчування та торгівельну мережу магазинів «Рідне село». Це – щоденна копітка й безперервна робота на кінцевий результат, яким є благополуччя його працівників, місцевої громади, котелевців, полтавців і українців загалом. А за великим рахунком впевнена робота «Маяка» – то забезпечення продовольчої стабільності й продовольчої безпеки нашої країни.
«Агрофірма «Маяк» обробляє 11600 гектарів орної землі і надає роботу й достойну зарплату понад 700 працівникам. Тут успішно культивують рослинництво й розвивають тваринництво. Стадо ВРХ налічує 7 тисяч голів, свинопоголів’я складає 5 тисяч. Також утримується 20 тисяч курей, 1,5 тисячі овець, 250 бджолосімей.
Щодоби в компанії виробляється 55 тонн молока ґатунку Екстра, яке реалізується на підприємство з виробництва продуктів дитячого та дієтичного харчування. Тут також є зерноелеватор, функціонують м’ясокомбінат, пекарня, цехи з виробництва круп та олії…
На кожному етапі виробництва відбувається контроль якості: від грунтів, кормів для худоби, продовольчого зерна до готової продукції.
Впроваджуються тут і креативні ідеї, проводяться заходи соціального спрямування. Скажімо, місяць тому запустили цікаву акцію «Напиши креативного листа Діду Морозу, опиши свої мрії та отримай подарунок від «Рідного села». У ній мали нагоду брати участь люди незалежно від віку, й ті листи, що надійшли, є досить цікавими. А значить, креативна ідея знайшла своїх прихильників.
Натуральні продукти  із здоров'ям –  до вашого столуНа підприємстві вже стало доброю традицією проведення екскурсій тваринницькими фермами й виробничими підрозділами агрофірми для своїх працівників, дітей, студентів і пересічних споживачів з тим, щоб вони побачили, як і в яких умовах виробляються молоко, хлібобулочні та м’ясо-ковбасні вироби. Екскурсії проводить головний технолог відповідного виробництва, який по ходу виробничого процесу розповідає, що й на якому етапі відбувається із сировиною і як виходить готова продукція. Тож екскурсанти можуть отримати відповіді на будь-які запитання стосовно технологій, сировини тощо, розповідає керівник стратегічного маркетингу компанії ТОВ «Агрофірма «Маяк» Наталія Прийма.

Сімейний бізнес – родинні цінності

Метою діяльності і ціллю компанії «Маяк» є побудова культури здорового харчування у суспільстві. Цей курс агрофірма обрала на початку 2000-х років, коли споживчий ринок України був переповнений низькоякісним продуктом. У ті роки Вячеслав і Наталія Прийми стали батьками, й перед ними постало питання: якими продуктами годувати своїх дітей? Відтоді у «Маяку» й було взято за основу новий напрямок: виробництво натуральних і безпечних продуктів харчування, які б споживали їхні діти і їхні сім’ї, працівники компанії і полтавці та українці загалом.
– Люди купують і споживають продукцію тому, що вона виготовлена з натуральної сировини. Бо в першу чергу виготовлена для наших дітей. Коли вони були маленькими, мене як маму турбувало питання: а чим їх годувати, аби закласти міцний фундамент їхнього здоров’я? Саме тоді у нашій родині і виникла ідея розпочати виробництво якісних натуральних продуктів. У першу чергу для того, щоб зберегти здоров’я своїх дітей, а заодно й усіх дітей та інших мешканців нашого регіону, – зазначила Наталія Прийма. – Адже досить часто буває так, що в людей, які вживають неякісні продукти харчування, років через 5–7 виникають серйозні проблеми зі здоров’ям. І, на жаль, ніхто ніколи не аналізує, чому погіршується самопочуття. Люди здебільшого не звертають увагу на те, а що ж вони їдять, які продукти споживають? А це дуже важливо.
Виробництво якісних натуральних продуктів потребувало налагодження подальшої реалізації. Віддавати їх у продаж, щоб вони лежали на полицях різних закладів торгівлі поряд із продукцією досить часто незрозумілого чи й геть сумнівного походження, маяківцям не хотілося. Адже у власні продукти, виготовлені з особливим ставленням, із любов’ю, було вкладено частинку душі, закладено зерно здоров’я для кожної родини. Тож у керівництва компанії і виникла ідея створення власної торгівельної мережі.
Перший фірмовий магазин був відкритий у Котельві, у 2009 році, наступний – через півроку – вже в Полтаві… Нині мережа магазинів торгової марки «Рідне село» нараховує 16 закладів торгівлі, і зупинятися на цьому маяківці не збираються. До речі, для зручності споживачів у «Рідному селі» можна придбати не лише продукти власного виробництва, а й інші продовольчі товари вітчизняних товаровиробників. Але, як зазначила маркетолог агрофірми «Маяк» Наталія Іщенко, споживачі все більше й частіше віддають перевагу саме маяківській продукції.
Така висока довіра є підтвердженням високих стандартів продуктів, вироблених в агрофірмі, що загалом є результатом багатьох років кропіткої праці всього трудового колективу «Маяк». Завжди усміхнені й привітні продавчині в «Рідному селі» працюють із дотриманням усіх карантинних заходів, за що їм особлива вдячність від споживачів. А ще – вони завжди готові розповісти про те, з чого виготовлений той чи інший продукт і в яких умовах. Адже для того, щоб ці працівниці мали таку змістовну інформацію з першоджерел, для них регулярно влаштовують екскурсії виробничими підрозділами агрофірми «Маяк».

«Смачна турбота» – проект соціальний

Світова пандемія коронавірусу зіграла злий жарт з усіма нами. Адже карантин, запроваджений з березня 2020 року, призвів до фактичного банкрутства чималої кількості дрібних сільгоспвиробників і фермерів, надто в південних регіонах нашої країни. У моїй уяві не зникають із пам’яті телевізійні кадри, в яких було зафіксоване знищення ранніх овочів і зелені чи то херсонськими, чи то миколаївськими фермерами через неможливість доставити та продати їх у інших областях. Але недарма кажуть, що труднощі загартовують. А ще це нові можливості для подальшого розвитку. Саме таким шляхом пішли у ТОВ «Агрофірма «Маяк», започаткувавши у квітні для полтавського споживача експрес-доставку якісних продуктів власного виробництва безпосередньо додому до замовника. До цього варто додати, що досвід доставки маяківці вже мали, адже протягом більш як двох років вони таким чином доставляють свою продукцію споживачам міст Києва й Дніпра.
Натуральні продукти  із здоров'ям –  до вашого столу– Проект із доставки продуктів «Смачна турбота» мав і має здебільшого соціальне спрямування. Бо у зв’язку з пандемією люди, особливо вразливих категорій, поважного віку, бояться ходити до магазинів. Тож і виникла ідея – обслуговувати споживачів, доставляючи їм корисні й безпечні продукти додому. Ми досить швидко впровадили цю ідею в життя, і вже 3 квітня 2020 року в Полтаві проект стартував, – розповідає маркетолог Наталія Іщенко. – Для того, щоб про проект дізналися полтавці, ми у Вайбері створили спільноту й долучали потенційних споживачів. Кількість замовлень почала зростати, і вже в передвеликодні дні ми отримали стільки замовлень, що нам довелося працювати навіть уночі. Ми враховували будь-які прохання наших клієнтів, працювали щодня, до декого приїжджали навіть двічі, підвозили продукти на визначений замовником час. До речі, ми отримали дуже багато позитивних відгуків – люди дякували нам за надані послуги. Потім був літній період, коли ми перейшли на доставку продуктів по вівторках і четвергах, але замовлення приймаємо щодня. Якщо ж у наших клієнтів виникає прохання привезти замовлене у визначений ними термін, ми, за найменшої можливості, йдемо їм назустріч. Започаткувавши цей проект, ми не мали комерційну мету. Ми працювали й працюємо, аби підтримати тих, хто цього потребує.
Варто зазначити, що високоякісні натуральні маяківські продукти в рамках проекту «Смачна турбота» доставляються до споживачів безкоштовно. Щоправда, вартість замовлення має бути не меншою за 350 гривень. Слід також додати, що реалізація цього проекту дала можливість створити ще й кілька нових робочих місць. А це нині набуває особливого значення. Стосовно продуктів, які найчастіше замовляють полтавці, то, за словами Наталії Іщенко, це – молоко, борошно, крупи, макарони, олія, цукор, яйця, мед; охолоджена продукція: свинина, баранина, телятина, курятина, ковбасні вироби, напівфабрикати, пельмені; хліб, здоба, кондитерські вироби: торти, тістечка, вівсяне печиво, еклери, кекси…

Відповідальний виробник – надійний партнер

ТОВ «Агрофірма «Маяк» – це підприємство з європейським рівнем господарювання, це своєрідний маяк для вітчизняних сільгоспвиробників, зазначив під час проведення Національного дня ферми голова громадської спілки “Всеукраїнська аграрна рада” Андрій Дикун:
– Сьогодні в Україні небагато агроформувань, які працюють на такому високому рівні і виробляють якісну молокосировину, з якої виробляються якісні продукти для українців. ТОВ «Агрофірма «Маяк» – це одне з найкращих підприємств у нашій країні. Відрадно, що маяківці з кожним роком нарощують обсяги виробництва молокосировини. Зараз молочна галузь переживає не найкращі часи, й ті, хто працює неефективно, хто не хоче професійно займатися молочним скотарством, з галузі відійдуть. Зрештою молоковиробництвом займатимуться лише професіонали, такі, як компанія «Маяк».
Варто зазначити, що агрофірма «Маяк» працює прозоро, сплачуючи мільйони гривень податків і зборів до бюджетів різних рівнів. Керівництво компанії належним чином турбується про соціальну сферу місцевих громад. А ще «Маяк» – це надійний партнер.
– Ми тривалий час співпрацюємо з компанією «Агрофірма «Маяк», приблизно 10 років. Це наш найнадійніший стратегічний партнер і найбільший постачальник молока, з яким ми пережили і хороші, і складні часи, підтримуючи один одного. Слід зазначити, що маяківське молоко стабільно високоякісне – ґатунку «Екстра», до того ж маяківці мають статус виробника спеціальної сировинної зони. Тобто це молоко сертифіковане для дитячого й дієтичного харчування, а ми маємо статус виробника продукції для дитячого харчування. Тож наше партнерство взаємодоповнююче.
– Із таким партнером, як агрофірма «Маяк», яка є найбільшою компанією в Україні за обсягами виробництва молока для дитячого харчування, ми впевнені у своєму майбутньому, – зазначила директор з матеріально-технічного постачання компанії «Люстдорф» Вінницької області Олена Бідна. – «Маяк» – це наш надійний партнер, який нас ніколи не підводив. Оскільки ми виробляємо продукцію на український ринок для наших людей, тим більше для діток від 9 місяців, маємо виробляти здоровий продукт. А для цього потрібна високоякісна сировина. Саме таку нам постачає агрофірма «Маяк». В асортименті нашої продукції молоко і йогурти, кисломолочні продукти для дитячого харчування, ряжанка, вершки, масло, сметана… Загалом вона виробляється під торговими марками «Селянська», «Бурьонка», «На здоров’я». Варто додати, що понад 15 відсотків молокосировини, яку ми переробляємо, надходить саме від маяківців. Тож, незважаючи на відстань, яка є між нашими підприємствами, ми впевнені в подальшій взаємовигідній співпраці. Сільгоспвиробництво – це тяжка праця, і ті, хто працює в цій галузі, – це герої сьогодення. Низький уклін їм за їхню працю. У ці новорічно-різдвяні дні щиро вітаю весь колектив працівників агрофірми «Маяк». Бажаю їм задоволення від результатів їхньої праці, наснаги, міцного здоров’я.
* * *
Про молоко ґатунку «Екстра», яке виробляється у ТОВ «Агрофірма «Маяк» і сертифіковане для дитячого й дієтичного харчування, можна говорити багато. Адже цей продукт має високу жирність (3,7–3,9%), і споживати саме таке молоко рекомендують дієтологи для здорового харчування. Молоко – безцінний продукт для дітей, це справжнє джерело вітамінів і мінералів. Для зростаючого організму особливо цінний кальцій, якого багато в такому молоці. Цінне натуральне якісне молоко й для людей, які займаються спортом. Саме з такого молока, яке можна придбати в мережі магазинів «Рідне село», роблять протеїнові коктейлі.

Підсумки – достойні, перспективи – обнадійливі

У новорічні дні прийнято підбивати підсумки року, що минув, визначати перспективи. То яким же був 2020-й для агрофірми «Маяк», запитую у Наталії Прийми:
– Незважаючи на масштабні виклики, які постали перед нами у минулому році, ми прожили його впевнено. А ще 2020-й дав нам можливість зрозуміти, де наші вузькі місця, а де маємо конкурентну перевагу. В який бік нам потрібно рухатися.
Досить продуктивним для «Маяка» був минулий рік у плані виготовлення нових зразків продукції та у виробничих питаннях. Зокрема в компанії відкрили цех із обвалки курятини, завдяки чому створено кілька додаткових робочих місць. У жовтні 2020-го «побачили світ» нові види продукції: «Київський» торт, який має свою особливу родзинку, бо, крім того, що він хрусткий і смачний, має ще й прошарок шоколаду. Приємним сюрпризом для чоловіків був торт «Чоловічий ідеал», який виготовили до Дня українського козацтва. Окрім того, що цей витвір кулінарного мистецтва має неперевершений зовнішній вигляд, він ще й за вмістом інгредієнтів різниться від традиційних тортів. Запущено у виробництво та відповідно торгівлю два нових багети – дарницький і житньо-пшеничний, з’явилися й нові види вареників та млинців із м’ясом. Надалі планується розширення асортименту напівфабрикатів.
– Якщо до виконання будь-якої справи підходити з любов’ю, з особливою наснагою і теплотою, як це роблять у «Маяку», – вважає Наталія Миколаївна, – тоді й продукти виходять не просто натуральними та якісними, а й смачними, так би мовити, довершеними, ідеальними. Споживаючи такі продукти, людина отримуватиме не лише фізіологічне, а ще й естетичне задоволення.
До речі, виготовлена у «Маяку» продукція відповідає не лише державним стандартам, а ще і власним, розробленим на підприємстві стандартам, які є навіть вищими й вимогливішими за ДСТУ. Адже на підприємстві постійно вдосконалюється рецептура продукції. Скажімо, для поліпшення якості й витонченого смаку ковбас у їхньому складі збільшили кількість яловичого м’яса, зменшивши вміст жировмісної свинини. І так тут працюють за всіма напрямками. Адже, як мовиться, вдосконаленню немає меж.
– Новорічні дні – це час мрій, сподівань і побажань, тож хочеться, щоб 2021 рік і всі наступні роки були набагато щасливішими за минулий, щоб усі люди були здорові й щасливі, щоб вони підтримували, підсилювали один одного в досягненні спільної мети – миру, злагоди та благополуччя у сім’ях. Усього цього ми зможемо досягти тільки за умови розуміння, об’єднання і взаємодопомоги. Тож усім нам добра, миру, щастя, а головне – здоров’я! – підсумувала нашу бесіду Наталія Прийма.

Людмила ДАЦЕНКО.

Поділися:

Добавить комментарий