Неповторний фірмовий стиль створений для покращення  іміджу Пенсійного фонду

Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду

Не тільки закордонний, а уже й наш діловий вітчизняний досвід свідчить про необхідність турботи про підвищення престижу організації, створення їй відповідного образу з боку громадськості, управління його сприйняттям. Державним структурам позитивний імідж забезпечує зв’язок з групами населення, партнерами, споживачами послуг, засобами масової інформації.
Особливе значення імідж має для великих та добре відомих державних організацій, таких, як Пенсійний фонд України. Тому для розбудови свого іміджу пенсійні установи працюють над такими напрямками: формування своєї організаційної культури, що включає зовнішній вигляд, сучасність планування приміщень, дизайн обладнання, емблему на одязі співробітників, стилі їх спілкування, норми, традиції та ритуали тощо; створення «репутації перспективної організації», узагальнення своїх цінностей, успіхів, історії, поширення інноваційних процесів, випуск нових послуг тощо.
Наразі фірмовий стиль Пенсійного фонду України сформований і починає широко впроваджуватися на підставі відповідної постанови правління Фонду від 18 травня 2021 року. Його складовими є логотип, брендбук, візитки, бейджи, конверти, упаковка, спеціальні бланки тощо. Пропонуємо ознайомитися з окремими елементами нашого неповторного фірмового стилю.

Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.

Поділися:

Добавить комментарий