Уряд України підтримав єдиний бренд України. Розробка бренда не коштувала бюджету ні копійки. Бренд України дозволить просувати інтереси держави в світі, сприяти створенню позитивного іміджу, залученню інвестицій і розвитку туризму.
Бренд України – це основна ідея, якою Україна хоче показати себе світу. Україна – країна сучасна, демократична, дружня, країна інновацій і нових можливостей.
«Команда UkraineInvest розпочала використовувати cлоган “Ukraine Now” у нашому відео більш ніж півроку тому. Це було своєрідне тестування бренда, й ми вже пересвідчилися у його ефективності. Він добре сприймається аудиторією в різних куточках світу – Мюнхені, Давосі, Торонто, Франкфурті, Лондоні та Парижі», – зазначив директор Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest Данило Білак.
Чому бренд України саме такий
Бренд України має бути зрозумілим аудиторії інших країн – тим, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей. Ідею запропонували британські експерти. До цього процесу долучався Конрад Бьорд, керівник знаменитої кампанії просування Великобританії у світі GREAT, яка була надзвичайно успішною.
У рамках співпраці з урядом Великобританії британськими експертами було проведено дослідження у Великобританії, Німеччині й Польщі. Саме ця ідея була позитивно сприйнята аудиторією. Далі працювала комісія за участю громадських експертів та спеціалістів з брендингу, був проведений відкритий конкурс.
«Гасло “Ukraine NOW” високо оцінена багатьма іноземними експертами. Воно відкриває можливості безлічі сенсів (дізнайся, що там зараз; приїжджай зараз; забудь про старі асоціації, там великі зміни; можливості для бізнесу є саме зараз і так далі). Подібні підходи використовують й інші країни, і це гасло виглядає свіжим і дуже сильним. Воно було належним чином ретельно протестоване на цільових аудиторіях у кількох країнах», – зазначає експерт громадської платформи «Нова країна» Валерій Пекар.
Що буде далі
Далі на основі цього бренда буде розроблений брендбук – стандарти і технічні умови, за якими на основі бренда України може виготовлятись будь-яка інформаційна, сувенірна продукція і так далі. Так Україна буде представлена в світі за єдиною ідеологією, єдиним голосом.
«Хочу привітати Україну з новим брендом! Спасибі всім, хто зробив свій внесок у цю велику справу. Це важливий крок, який повинен систематизувати комунікацію країни з потенційними інвесторами та туристами», – наголосив голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції, засновник і власник брендингового агентства Fedoriv Андрій Федорів.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Вам також може сподобатись
«Что то за волность? Добро в ней какое?..»
Полтавщина усуває наслідки негоди та відкриває пункти обігріву
Олександр БІЛЕНЬКИЙ: «Ми своє завдання виконали. Головне, щоб ухвалене депутатами рішення не залишилось декларативним»
ЗВЕРНЕННЯ депутатів Полтавської обласної ради до Президента України, Прем’єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
У Полтаві запрацювала друга ПЛР-лабораторія для діагностики коронавірусу