Новий бренд України –  залучення інвестицій  і відкриття країни світу

Новий бренд України – залучення інвестицій і відкриття країни світу

Уряд України підтримав єдиний бренд України. Розробка бренда не коштувала бюджету ні копійки. Бренд України дозволить просувати інтереси держави в світі, сприяти створенню позитивного іміджу, залученню інвестицій і розвитку туризму.
Бренд України – це основна ідея, якою Україна хоче показати себе світу. Україна – країна сучасна, демократична, дружня, країна інновацій і нових можливостей.
«Команда UkraineInvest розпочала використовувати cлоган “Ukraine Now” у нашому відео більш ніж півроку тому. Це було своєрідне тестування бренда, й ми вже пересвідчилися у його ефективності. Він добре сприймається аудиторією в різних куточках світу – Мюнхені, Давосі, Торонто, Франкфурті, Лондоні та Парижі», – зазначив директор Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest Данило Білак.

Чому бренд України саме такий

Бренд України має бути зрозумілим аудиторії інших країн – тим, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей. Ідею запропонували британські експерти. До цього процесу долучався Конрад Бьорд, керівник знаменитої кампанії просування Великобританії у світі GREAT, яка була надзвичайно успішною.
У рамках співпраці з урядом Великобританії британськими експертами було проведено дослідження у Великобританії, Німеччині й Польщі. Саме ця ідея була позитивно сприйнята аудиторією. Далі працювала комісія за участю громадських експертів та спеціалістів з брендингу, був проведений відкритий конкурс.
«Гасло “Ukraine NOW” високо оцінена багатьма іноземними експертами. Воно відкриває можливості безлічі сенсів (дізнайся, що там зараз; приїжджай зараз; забудь про старі асоціації, там великі зміни; можливості для бізнесу є саме зараз і так далі). Подібні підходи використовують й інші країни, і це гасло виглядає свіжим і дуже сильним. Воно було належним чином ретельно протестоване на цільових аудиторіях у кількох країнах», – зазначає експерт громадської платформи «Нова країна» Валерій Пекар.

Що буде далі

Далі на основі цього бренда буде розроблений брендбук – стандарти і технічні умови, за якими на основі бренда України може виготовлятись будь-яка інформаційна, сувенірна продукція і так далі. Так Україна буде представлена в світі за єдиною ідеологією, єдиним голосом.
«Хочу привітати Україну з новим брендом! Спасибі всім, хто зробив свій внесок у цю велику справу. Це важливий крок, який повинен систематизувати комунікацію країни з потенційними інвесторами та туристами», – наголосив голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції, засновник і власник брендингового агентства Fedoriv Андрій Федорів.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Поділися:

Добавить комментарий