У корпусі пасажирського вагонобудування відбувається черговий важливий етап роботи над створенням нового дизель-поїзда ДПКр-3 – пусконалагоджувальні роботи систем керування та силових установок.
У них беруть участь спеціалісти іноземних компаній: німецької Voith Turbo – постачальника двигунів та польської Medcom – виробника електрообладнання і систем керування для дизель-поїзда.
Вони займаються встановленням програмного забезпечення на свої агрегати, перевіряють та діагностують роботи систем дизель-поїзда.
Тісно співпрацюють із крюківськими конструкторами та такими досвідченими налагоджувальниками електрообладнання, як Сергій Михайленко, який брав участь у запуску і випробуваннях майже всіх розробок сучасної пасажирської техніки КВБЗ. Фахівці заводу разом із представниками іноземних компаній перевіряють працездатність та злагодженість усіх систем, тобто їх здатність правильно взаємодіяти між собою під час роботи.
За словами інженера Medcom Марека Послушни, який відповідає за встановлення програмного забезпечення систем керування дизель-поїзда, його компанія більше 10 років успішно співпрацює з Крюківським вагонзаводом. Польський виробник постачав обладнання і для крюківських поїздів метро, і для двосистемних швидкісних електропоїздів ЕКр 1, і для першого дизель-поїзда ДПКр-2. Марек брав участь у процесі налагодження кожного з них: «У роботі конструкторів КВБЗ я бачу очевидний прогрес. На мою думку, кожна їхня нова розробка краща за попередню. Сподіваюся, ДПКр-3 не стане винятком, він має вдалу конструкцію, мені подобається».
Начальники бюро проєктно-конструкторського управління Олексій Батрак, Андрій Волочай, провідний інженер-конструктор Олександр Єрьоменко разом із польськими та німецькими колегами займаються налагодженням систем керування поїздом, визначенням можливих помилок у програмному забезпеченні та встановленням необхідних сигналів органів керування для зв’язку з дизельними двигунами. Здійснили пробний запуск двигуна, тепер перевірятимуть його роботу в різних режимах, займатимуться комп’ютерною діагностикою.
Команда наших фахівців працює на совість і з помітним ентузіазмом. Уже підключили системи кондиціонування, розпочали програму заводських випробувань. Зокрема на полігоні КВБЗ перевіряють, як він вписується в залізничні габарити та здатність поїзда успішно проходити криві малих радіусів.
Можна констатувати, що новий дизель-поїзд став ще на крок ближче до пробігових випробувань, де буде тривати налагодження систем поїзда під час руху. А там уже і найвідповідальніше – приймання ДПКр-3 міжвідомчою комісією та передавання його Укрзалізниці. Хочеться, щоб переваги нового поїзда оцінили не тільки іноземні спеціалісти, а й українські пасажири.
Валентина ГЕРАСИМЕНКО
Журналіст
Вам також може сподобатись
Полтавщина торгує зі 137 країнами світу
По старовинному обряду – п’ють три зряду: в етномузеї «Пива&sамогону» під Полтавою відвідувачів частують оковитою
Продажі українських продуктів зросли на 9,5% завдяки програмі «Нацкешбек»
На Крюківському вагонзаводі успішно пройшли випробування нових пасажирських вагонів
Нові ліси: скільки територій заліснюють на Полтавщині?