Новий дизель-поїзд  КВБЗ вийшов  на випробування

Новий дизель-поїзд КВБЗ вийшов на випробування

Днями новий дизель-поїзд ДПКр-3, створений на Крюківському вагонобудівному заводі, уперше залишив територію підприємства і вирушив на випробування на залізницю. Як повідомив заступник головного конструктора з пасажирського моторвагонного рухомого складу Іван Кутумов, поїзд знаходиться на станції Новомосковськ-Дніпровський Дніпропетровської області. Тривають підготовчі роботи. Зокрема встановлюється обладнання для проведення міцнісних, гальмівних, динамічних та інших випробувань. Разом з групою спеціалістів КВБЗ на місці працюють фахівці Дніпровського національного університету залізничного транспорту ім. В.Лазаряна, незабаром до них приєднаються працівники компанії Knorr Bremse.
Незабаром дизель-поїзд вийде в пробіг на відрізку колії Новомосковськ – Баловка. Випробування триватимуть за спеціальною програмою і продовжаться понад місяць. Зичимо творцям нової української техніки плідної праці у польових умовах! Прес-служба КВБЗ буде й надалі оперативно інформувати про перебіг та результати випробувань.
***
У лінійці моторвагонного рухомого складу від Крюківського вагонобудівного заводу – швидкісні міжрегіональні двохсистемні поїзди ЕКр-1, поїзди метрополітену, дизель-поїзди ДПКр-2 та ДПКр-3.
Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 – другий вітчизняний дизель-поїзд, створений на КВБЗ. Він має три вагони. Причому два з них, що є головними, – моторні, один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт. Посилено екологічний стандарт відпрацьованих газів силової установки. Тобто зменшуються викиди шкідливих речовин, забруднення навколишнього середовища.
Всього в трьох вагонах 170 місць. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 490–500 мм. Вони мають широкі зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.
У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами один підлокітник, індивідуальні розетки. У кожному з вагонів будуть по два багажних стелажі.
Для швидкої посадки та висадки пасажирів є 12 двостулкових автоматичних вхідних дверей – по чотири на кожен вагон. Є спеціальний висувний пандус для посадки-висадки пасажирів із особливими потребами у візках.
Для експлуатації у холодну пору року призначені рідинні обігрівачі, яких усього шість – по два на кожен вагон. Це дозволяє забезпечити надійну роботу системи опалення і скоротити час на попередній підігрів салону та силових установок перед запуском у зимовий період. Передбачено й електропідігрів салону при непрацюючих силових установках і опаленні. За рахунок застосування спеціальних електричних нагрівачів здійснюється функціонування системи опалення салону від мережі 380В без вмикання силових установок і обігрівачів. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.

Прес-служба КВБЗ.

Поділися:

Добавить комментарий