Новий проект крюківських  вагонобудівників

Новий проект крюківських вагонобудівників

Створення вагона-самоскида (думпкара) модель 33-7141 в ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» розпочали минулого року. Він призначений для перевезення на рудовидобувних кар’єрах розкришених скельних порід щільністю від 1,75 до 4,0 т/м3. Думпкар по праву можна назвати важкоатлетом серед вагонів. Його вантажопідйомність вражає – 115 т із власною масою тари вагона 51 т.
Нещодавно у півскатно-візковому цеху було завершено виготовлення тривісних візків для цього вагона, проведено їх приймально-здавальні випробування і встановлено на них кузов. Укомплектований думпкар переїхав до випробувального центру проектно-конструкторського управління для проходження приймальних випробувань. Вони відбуваються за участю спеціалістів науково-дослідного інституту вагонобудування ДП «УкрНДІВ». Наразі дослідний зразок вагона-самоскида (думпкара) модель 33-7141 тестують на вписування в габарит, проходження кривих малого радіусу, здійснюють поколісне зважування, статичні випробування металоконструкції вагона, стаціонарні гальмівні випробування тощо.
Після цього розпочнуться ходові динамічні випробування вагона у порожньому стані на магістральних коліях Придніпровської залізниці. Наші фахівці разом зі спеціалістами науково-дослідного інституту вагонобудування ДП «УкрНДІВ» оцінюватимуть ходові динамічні властивості думпкара та вимірюватимуть гальмівний шлях на різних швидкостях руху.
Одним із найцікавіших буде проведення випробувань вагона з вантажем на промислових коліях Полтавського гірничо-збагачувального комбінату. У реальних умовах експлуатації випробувальники оцінюватимуть динамічні, міцнісні та гальмівні характеристики вагона, як відбувається його завантаження й саморозвантаження при максимальному заповненні кузова гірською породою.
А завершальним етапом перевірки нового виробу на міцність і працездатність, що є однією з вимог Державного стандарту України щодо розрахунку та проектування думпкарів, стане випробування «падаючою брилою». У кузов вагона з піщаною підстилкою товщиною 300 мм з триметрової висоти буде скинуто вантаж масою 3 тонни.
Після проходження вагоном-самоскидом модель 33-7141 комплексу випробувань їх результати і висновки експертів задокументують у протоколі. А міжвідомча комісія (МВК) має ухвалити рішення щодо надання дозволу на серійне виробництво думпкарів, які розширять асортимент вантажних вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.

Максим ГРИГОРОШЕНКО
Начальник випробувального центру ПАТ «КВБЗ»

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий