Олександр ШАМОТА: “Якісний транспорт –  пріоритет  для майбутньої  Полтавської ОТГ”

Олександр ШАМОТА: “Якісний транспорт – пріоритет для майбутньої Полтавської ОТГ”

Олександр ШАМОТА: “Якісний транспорт –  пріоритет  для майбутньої  Полтавської ОТГ”Восени Полтава і 10 сільрад об’єднаються в одну територіальну громаду. До ОТГ Велика Полтава, як її вже сьогодні називають, увійде 56 населених пунктів, а населення збільшиться майже на 25 тисяч чоловік. Секретар Полтавської міської ради Олександр Шамота вже зараз працює із селищними головами над списком потреб і проблем, які вимагатимуть нагального розв’язання після об’єднання. Однією з таких, говорить, є транспортне сполучення.

Комунальний автопарк зростає
Питання громадського транспорту є досить гострим не тільки для Полтави – воно актуальне по країні в цілому. Втім, запевняє Олександр Шамота, в Полтаві воно вже вирішується, але потребуватиме подальшого розвитку. Адже після об’єднання в нову велику ОТГ комфортні перевезення будуть пріоритетними вже не тільки для міста, а й для всієї громади в цілому.
– Коли ми говоримо про Велику Полтаву, ми розуміємо, що основна потреба буде в доступності та якості адміністративних, освітніх, медичних послуг. Це ж саме стосується дозвілля та відпочинку, культури, шопінгу. І перед нами стоятиме першочергове завдання забезпечити якісне, комфортне сполучення кожного села з містом, щоб кожен житель ОТГ мав змогу вільно, швидко і зручно дістатись до Полтави, сходити в театр увечері, наприклад, чи в кіно, чи на базар. Потім так само спокійно повернутися додому. Перед нами стане потреба розширення існуючого комунального підприємства, а може, й створення нового автобусного підприємства з автопарком, який забезпечить ці потреби. Ми вже маємо такий досвід у Полтаві. Місто отримало перші 20 нових автобусів, чекаємо нові тролейбуси – 40 штук. Це дасть змогу не залежати від монополії приватних перевізників. Людина матиме змогу сама обрати – їхати їй маршруткою із сумнівним ТО чи комунальним транспортом, який ходить точно за графіком, доглянутий, і до останнього рейсу, – наголосив секретар міськради.
Пільговий проїзд – для всієї громади
Комунальний автопарк, зазначає Олександр Шамота, – це не лише якість перевезень. Наголошує, що основна перевага комунального транспорту для жителів громади в тому, що він зможе безоплатно перевозити пільговиків по всій території громади, а не лише в Полтаві, як це відбувається зараз.
– Усі жителі, які стануть членами нашої великої полтавської родини, мають бути рівноправними з полтавцями. Що це означає? Рівний доступ до всіх послуг, однакове ставлення до кожного мешканця міста і села. Загалом ми повинні стерти цю умовну межу між селом і містом – об’єднати все спільною інфраструктурою. Це стосується й перевезень. Ти можеш сісти в Бричківці, доїхати до Полтави, пересісти на автобус до Пальчківки і протягом години чи півтори бути в родичів. При цьому маєш право пільгового проїзду. Або з Чорноглазівки, яку природа не наділила водоймами, можеш спокійно і швидко доїхати в Сем’янівку, Полтаву чи Ковалівку до пляжів і зон відпочинку. Рівність має бути в усьому – в дрібницях і глобальних масштабних речах, – наголошує Олександр Шамота.
Можливість покращити і зберегти екологію
Крім очевидних переваг розширення власного автопарку, Олександр Шамота звертає увагу і на інші, менш помітні на перший погляд, плюси нового транспорту в Полтаві, а в майбутньому – по всій ОТГ. Каже, це дасть змогу якісно змінити екологічні показники.
– Зараз велике навантаження пасажиропотоку в місті та на приміських маршрутах на старих маршрутках і таких самих не нових автобусах. Кожен великий тролейбус і автобус дає змогу, по-перше, розвантажити дороги завдяки більшій пасажиромісткості, а отже, зменшенню кількості транспорту на дорогах і вулицях. По-друге, новий транспорт у принципі є екологічнішим за старий за рівнем викидів. Тролейбуси ж взагалі не дають викидів у атмосферу. Тому тут ми, як то кажуть, вбиваємо кількох зайців. З одного боку – зменшуємо затори в місті, розвантажуємо трафік на дорогах, з іншого – отримуємо можливість возити пільговиків, не озираючись на апетити приватних перевізників, водночас й екологію збережемо, наскільки це можливо в цих нинішніх реаліях, – резюмував Олександр Шамота.

Пресслужба Олександра ШАМОТИ.

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий