«Пацієнт із номером 75, підійдіть  до другого віконця!»

«Пацієнт із номером 75, підійдіть до другого віконця!»

В обласній клінічній лікарні імені М.В.Скліфосовського з початку лютого запрацював термінал планової госпіталізації приймального відділення. Ще одна новація – запис на прийом по телефону за номером (05322) 2-42-77.

Заступник головного лікаря Ірина Коломоєць розповіла, що у 22 відділення обласної лікарні щодня госпіталізується від сотні до двохсот пацієнтів. Зранку планових хворих дуже багато, і в невеличкому холі іноді збирається до 50 чоловік. Вони прагнуть якомога швидше оформити медичну карту стаціонарного хворого. Тому скористалися досвідом «Полтавагазу», «Укртелекому» і запровадили термінал. Він запрацював 5 лютого, у понеділок – найбільш завантажений день у приймальному відділенні. Й одразу відчулося, як звична напруга при очікуванні спала. У маленькому холі завжди людно: тут вихід на вулицю, періодично збираються студенти. Справді, як у тролейбусі.
Ще одне табло електронної черги розташоване у просторому залі при вході до центрального корпусу лікарні. На моніторі висвічуються номер талончика і номер вікна, у якому пацієнт оформляє документи.
Перші дні освоювати термінал пацієнтам допомагають медпрацівники. Молода дівчина торкається на моніторі опції «Госпіталізація хворих у стаціонарні відділення», і апарат видає талончик із номером. Вгорі на екрані – номер талончика пацієнта, який обслуговується наразі. Одразу видно, скільки людей попереду. Є і звукове запрошення, тож загубитися важко.
Заступник головного лікаря ПОКЛ імені М.В. Скліфосовського Євген Величко розповів, що протягом останніх місяців запроваджено запис на консультацію до лікарів обласної консультативної поліклініки по телефону. Кожен пацієнт, який отримав направлення від сімейного лікаря чи районного фахівця, може записатися в реєстратурі обласної консультативної поліклініки за номером (05322) 2-42-77 на зручний для нього час. І саме в цей час потрапити до кабінету потрібного спеціаліста без дотримання так званої «живої черги». Всі документи до моменту його звернення вже виписані. Попри зручність такої послуги, за словами Євгена Величка, із 110 записаних по телефону пацієнтів реально звернулися у зазначений час лише 56 відсотків. На жаль!..

Ольга ЩЕГЛОВА
«Зоря Полтавщини»

Поділися:
  • 17
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    17
    Поделились

Добавить комментарий