Перевірте свого працедавця

Перевірте свого працедавця

Почасти трапляється, що, навіть одержуючи «білу» зарплату, працівник з часом виявляє, що йому не зараховувався стаж. Причина в тому, що страхувальник, тобто роботодавець, не платить за нього єдиний внесок. І якщо кожен зрозуміє, що за сплатою соціального внеску слід стежити і робити це можна самостійно, то і місяці, а іноді й роки страхового стажу не втрачатимуться.

Нині за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua) можна здійснювати постійний контроль за даними, які впливають на пенсійні права громадян.
Портал діє з жовтня 2011 року. Він був створений з метою поліпшення якості обслуговування громадян і надання можливості дистанційно користуватися широким переліком послуг Пенсійного фонду України всім без винятку категоріям людей, яких обслуговує Фонд. Спектр послуг – від отримання інформації з питань пенсійного забезпечення до ознайомлення з даними реєстру застрахованих осіб.
Послугами вебпорталу можуть користуватись і пенсіонери, і застраховані особи, і страхувальники. В особистому кабінеті користувача порталу зазначені всі статуси громадянина: чи це застрахована особа, чи найманий працівник, чи підприємець, чи пенсіонер, чи отримувач виплат із соціального страхування тощо. Відтак в особистому кабінеті є можливість побачити всі дані, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб, який згідно із законодавством ведеться Пенсійним фондом України з 1998 року. А це й дані про заробітну плату, й відомості про стаж та з електронної пенсійної справи тощо. Тобто уся наявна інформація, яка є в Пенсійному фонді.
Доступ до власного особистого кабінету на порталі нині має будь-хто, в кого є кваліфікований електронний підпис. Для цього власнику такого підпису не потрібно приходити до Пенсійного фонду і реєструватися. Достатньо зайти на портал та ввести електронний підпис.
До речі, в особистому кабінеті страхувальника додано профіль страхувальника, звітні відомості страхувальника та надано можливість формування та подання звернень на отримання електронних документів на найманих працівників.
Якщо електронного підпису немає, нині, коли введення на Полтавщині адаптивного карантину дозволило відновити роботу сервісних центрів Пенсійного фонду області, можна за попереднім записом звернутися до найближчого осередку Пенсійного фонду, зареєструватися на сайті та отримати код доступу до особистого електронного кабінету. Телефони гарячих ліній для попереднього запису розміщено на сайті Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (https://www.pfu.gov.ua/pl/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-poltavskij-oblasti/).
Йдучи до установи Пенсійного фонду, із собою треба мати паспорт, ідентифікаційний код, адресу робочої української електронної пошти і вже на місці заповнити просту форму заяви. Після цього співробітники Фонду зареєструють особу на вебпорталі й дадуть код доступу до системи. Увесь процес реєстрації займає близько десяти хвилин. Варто зауважити, що в умовах адаптивного карантину відвідувачі допускаються до приміщення сервісного центру тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно. Очікування повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання.

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий