Перші тролейбуси із сорока вже в Полтаві!

Перші тролейбуси із сорока вже в Полтаві!

В останнє десятиліття комунальний транспорт Полтави перебував у жахливому занепаді. Наразі його відроджує команда Олександра Удовіченка «Рідне місто»

Протягом 2008–2018 років стан транспортних перевезень у Полтаві був відверто незадовільним. На маршрутах панували два монополісти, диктуючи пасажирам свої умови. Несправні автобуси й маршрутки, хамство водіїв і кондукторів, порушення графіків руху, особливо в віддалених селищах, стали повсякденною реальністю. Але ще гірше те, що полтавці не мали вибору, адже комунальний транспорт штучно й настійно «видавлювали» з маршрутів.
– Звичайно, така ситуація була неприпустимою, – говорить член «Рідного міста», заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко. – Ми відразу ж взялися усувати її причини, знищивши владу приватних монополістів – з двох перевізників стало дев’ятнадцять. Водночас наша команда розуміла, що без відродження комунального транспорту, закупівлі нового рухомого складу всі зміни залишаться просто добрими намірами. Додам до цього ще й давно назрілу потребу відновлення закритих маршрутів. І як показує останній рік, початок якісним і, головне, незворотнім змінам покладено.
Ці зміни підтверджені конкретикою. З ініціативи Олексія Чепурка для Полтави придбано 20 нових автобусів. Вони вже стали на маршрути – переважно у віддалені мікрорайони, де з перевезеннями завжди були найбільші проблеми. Завдяки новій техніці два насичених автобусних маршрути – №12 «Критий ринок – Половки» та №25 «Центр – Огнівка» – буквально відновлено з небуття після довголітньої перерви.
Поряд з автобусами комунальний транспортний парк поповнюється і новими тролейбусами. Це стало можливим після підписання договору з Європейським банком реконструкції та розвитку. Всього передбачено придбати 40 тролейбусів.
І перші три з них уже прибули до Полтави. Їх доставкою займався особисто Олексій Чепурко. Ходові характеристики представники КП «Полтаваелектроавтотранс» перевірили безспосередньо у Луцьку.
Якістю роботи тролейбусів комунальники задоволені. А ще більше – додатковою перевагою. Тролейбуси мають автономний запас ходу без електроструму. Тобто, якщо виникне непередбачена ситуація, тролейбус ще рухатиметься 500 метрів, щоб безпечно висадити пасажирів.
Перші тролейбуси – це лише початок. Олексій Чепурко продовжує контролювати виготовлення решти та їх доставку до Полтави.
Лідер «Рідного міста» Олександр Удовіченко вважає:
– Полтавці не повинні страждати від неякісних перевезень. Вихід єдиний – потрібно й далі посилено відроджувати комунальний транспорт. Придбання 20 автобусів і 40 тролейбусів стало конкретним доказом того, що зміни в цій сфері набули позитивного і незворотного характеру. Такими ж конкретними мають бути й подальші зміни!

Денис КОМПАНІЄЦЬ
Журналіст

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий