За перші два місяці роботи програми «Національний кешбек» продажі українських продовольчих товарів збільшилися на 9,5% у кількісному вираженні та на 4% – у гривневому виторгу.
Про це повідомляє Міністерство економіки з посиланням на дослідження Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.
Такі результати були досягнуті у порівнянні з двома місяцями до початку дії програми, а також із аналогічним періодом 2023 року.
Найбільший приріст продажів спостерігається у категоріях продуктів із коротким терміном придатності, зокрема молочних виробів, хліба та м’яса. Продажі у цих сегментах зросли на 10,6%.
Значний перехід попиту від імпортних до українських товарів зафіксовано в категоріях молочних продуктів та кондитерських виробів. Частка таких переміщень склала 12%.
Вам також може сподобатись
Полтавщина торгує зі 137 країнами світу
По старовинному обряду – п’ють три зряду: в етномузеї «Пива&sамогону» під Полтавою відвідувачів частують оковитою
На Крюківському вагонзаводі успішно пройшли випробування нових пасажирських вагонів
Нові ліси: скільки територій заліснюють на Полтавщині?
Полтавський коровай – до столу українців