Рік обіцяє бути цікавим і динамічним

Рік обіцяє бути цікавим і динамічним

Крюківський вагонобудівний завод завзято і з оптимізмом розпочав 2022 рік. Директор з виробництва та сервісу Тарас Беценко розповів, які завдання стоять перед виробничниками, а також коротко окреслив план дій на найближчий період року.

– Тарасе Миколайовичу, на чому робили акценти на старті 2022-го?

– У січні ми планували виготовити 188 вантажних вагонів. Мова йде про піввагони моделі 12-783. Щоб своєчасно виконати це завдання, якнайшвидше забезпечили виробництво робітничими кадрами, зокрема зварниками, слюсарями, токарями, фрезерувальниками.
Наразі відділ кадрів, керівники цехів активно моніторять ринок праці, ведуть перемовини з тими робітниками, які у важкі часи звільнилися із заводу і поїхали на заробітки за кордон. Із тих, хто влаштовується, будемо формувати додаткові зміни. Сподіваємося, що в березні їх буде вже, як мінімум, чотири. А це дозволить забезпечити роботу двох потоків у корпусі вантажного вагонобудування, де виготовлятимуть піввагони й зерновози, а згодом – і цементовози.
Цей підрозділ є на заводі найпотужнішим, де можна виготовляти вантажні вагони у великих обсягах. Тож саме тут і зосередимо основні сили з їх виробництва й підсилимо заготівельний переділ різальниками металу і штампувальниками, яких сьогодні не вистачає. Сподіваюся, що заробітна плата, яку вже сьогодні отримують виробничники на нашому підприємстві, стане переконливим аргументом для багатьох, хто шукає роботу поруч зі своїм помешканням і родиною.
– А як же складально-зварювальний корпус, там же також виготовляли вантажні вагони?
– Цей підрозділ сьогодні максимально завантажений роботою, адже він – основний суміжник корпусу пасажирського вагонобудування. У обох досить відповідальне завдання: своєчасно виконати замовлення Укрзалізниці зі складання двох дизель-поїздів та 80 пасажирських вагонів.
Заготівельний і складально-зварювальний переділи СЗК виготовляють максимальну кількість деталей для транспорту соціального призначення. Причому роблять деталі як із металу, так і з формованого пластику, нержавіючої сталі, а також – м’які меблі для облаштування інтер’єрів вагонів. Наразі перед колективом корпусу стоїть завдання наростити обсяги виготовлення на власних потужностях візків і комплектуючих для транспорту соціального призначення, як і передбачала програма локалізації виробництва ТСП. Тим паче, що завод сподівається на продовження тісної співпраці з Укрзалізницею, яка активно анонсує свою програму масштабного оновлення власного пасажирського парку.
А якщо нам вдасться набрати потрібну кількість робітників і спеціалістів дефіцитних професій, можна буде говорити і про продовження виготовлення в СЗК контейнерної продукції та вагонокомплектів Habbins на експорт.
– Окрім корпусів вантажного вагонобудування та складально-зварювального, у нас є й півскатно-візковий, і термічний цехи. Як працюватимуть вони?
– Зі збільшенням обсягів у вантажному вагонобудуванні, звичайно, зросте завантаження і цих підрозділів. Головне, щоб вистачало робітничих рук виконувати всі завдання, і над цим, ще раз повторю, сьогодні активно працюємо.

Рік обіцяє бути цікавим і динамічним
Зварник Ігор Сідєльніков та слюсар Сергій Василенко виготовляють торцеву стінку пасажирського вагона.

– У які терміни маємо передати замовнику пасажирські вагони та два дизель-поїзди?
Збільшуючи обсяги, до кінця липня ми зобов’язані реалізувати решту вагонів із контрактної партії. ДПКр-3
(-005 та -006) Укрзалізниця, згідно з умовами договору, має отримати до кінця першого кварталу поточного року.
Дякуючи торговій фірмі, яка провела серйозну договірну роботу, за сприятливих умов у політичній та економічній сферах у нашій країні сьогодні ми можемо говорити про завантаження підприємства роботою, як мінімум, на три квартали поточного року. Дуже хочеться сподіватися на те, що ніщо цьому не завадить, і ми зможемо поступово відновлювати свої позиції на ринку вантажного вагонобудування, нарощувати обсяги виробництва вантажних вагонів. Принаймні за умови укомплектування штату до потреб виробництва у лютому-березні плануємо вийти на виготовлення 250 вагонів на місяць, а у квітні – до 370.
– Користуючись нагодою, хочу поцікавитися виробництвом вагонів-платформ, які виготовляли минулого року. Чи продовжуватимемо цю тему у 2022 році?
– Так, минулоріч завод виготовив і реалізував двадцять 40-футових вагонів-платформ. А цього місяця завершили складання п’яти 80-футових і вже фактично готові до їх серійного виробництва. Наразі у Словенії завершуються випробування двох виготовлених минулоріч зчленованих платформ. Після отримання дозвільних документів міжвідомчої комісії можна буде запускати потік із їх серійного виробництва. Наразі корпус вантажного вагонобудування вже практично готовий до цієї роботи та складання двох уже 90-футових платформ.
– Щороку вагонобудівники розробляють і виготовляють нову техніку або нові модифікації серійних виробів. Чи маєте такі плани на поточний рік?
– Авжеж. У перших числах січня ми закінчили роботу з виготовлення двох дослідних вагонів для перевезення щебеню. Це нова для нашого підприємства продукція. Та оскільки на ринку вантажного вагонобудування до неї є інтерес, наші фахівці розробили конструкцію таких вагонів-хоперів, а виробничники успішно матеріалізували цю ідею. Найближчим часом розпочнуться випробування нових щебеневозів. Сподіваємося, що вони будуть успішними, і вже в другому півріччі розпочнемо їх серійний випуск.
Є нові розробки і в транспорті соціального призначення. Ми вже виготовили перший кузов пасажирського вагона нової моделі, пристосованого для перевезення людей з інвалідністю. На відміну від наших серійних вагонів у ньому буде 8 стандартних купе та одне здвоєне – для людини в інвалідному візку й особи, яка її супроводжує. Тож попри всілякі кризи та пандемії завод не припиняє рухатися вперед і удосконалювати свою продукцію.

Наталія МИЛЬНИЧУК.

Поділися:

Добавить комментарий