Унікальна спецмашина КрАЗ є на Полтавському ГЗК

Унікальна спецмашина КрАЗ є на Полтавському ГЗК

Новий спецавтомобіль на базі КрАЗ-5401Н2 – ексклюзивний та єдиний в Україні за своїми параметрами – з’явився на Полтавському ГЗК у спеціалізованому цеху виробництва вибухових робіт. Нова техніка в оригінальній комплектації виготовлена на замовлення комбінату із дотриманням особливих вимог.
МЗ-5401 призначена для транспортування забивочного матеріалу – піску, щебеню, відходів збагачувальних фабрик розміром до 40 мм – до заряджених свердловин і механізованої набійки вертикальних і похилих свердловин на відкритих гірських розробках, засипці траншей. Це – змонтований на шасі КрАЗ-5401Н2 живильник у вигляді бункера із вмонтованим скребковим конвеєром і поворотним стрічковим транспортером. Щоб правильно спрямувати енергію вибуху у кар’єрі, свердловини забивають спеціальним матеріалом. Саме цей процес і забезпечуватиме новий КрАЗ.
Новий КрАЗ ще не встигли випробувати у кар’єрі, та низку переваг цієї техніки вже оцінили. Зокрема водій транспортної дільниці ПрАТ «ПГЗК», який доставляв автомобіль на підприємство із машзаводу «Будшляхмаш» (м. Бровари), відзначив, що цей КрАЗ вирізняється серед решти спецтехніки більшою маневреністю завдяки малому радіусу повороту та високим комфортом робочого місця водія.
Враховуючи особливі вимоги гірників, на автомобілі підняли бампер, щоб збільшити кліренс, загрегатували по-особливому силову установку, встановили чотирикубовий кузов, більший, ніж у попередніх «забійників». Слід зазначити, що маневреність КрАЗУ перевірили заздалегідь, запросивши у заводу-виробника аналогічну модель. Рухомий малий конвеєр, що знаходиться позаду, має кут розвороту 180 градусів. Це дозволяє забити свердловину будь-якої складності, зокрема таку, що знаходиться у важкодоступному місці. Перед тим, як встановити спецобладнання на шасі, КрАЗ протестували безпосередньо на блоці, де він маневрував між вибуреними свердловинами в обмеженому просторі сіток 5х6, 6х7. КрАЗ продемонстрував високу маневреність.
Ще спецвиріб КрАЗ-5401 має гідравлічний привід конвеєрів, а розподільним блоком можна керувати із кабіни.
Однією одиницею оригінальної спецтехніки на Полтавському ГЗК не обмежаться. Незабаром ще два аналогічних українських автомобілі поповнять парк спеціалізованої техніки ПГЗК.

Діна СТЕГАНЦЕВА
Журналіст

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий