Вокзал – для залізничників?

Читачі “Зорі Полтавщини” пам’ятають матеріал у нашій газеті (“Зоря Полтавщини” від 1 грудня 2017 року, “Вокзал для багатьох чи… сам для себе?”) про те, наскільки незручно обладнаний у обласному центрі Південний залізничний вокзал. Тоді ми намагалися з’ясувати, чому пасажири приміських електричок – дачники та базарювальники – змушені тягати свою важучу ношу через увесь перон, оскільки від них замикають навіть двері головної будівлі пасажирського вокзалу. Не знайшовши відповіді на території вокзалу, ми розіслали своє запитання (чому ж так незручно приміським пасажирам?) у вищі інстанції. Дві відповіді отримали майже “під копірку”. Ось що нам повідомили з регіональної філії “Південна залізниця” ПАТ “Українська залізниця”, що в місті Харкові.
“На Ваш лист від 28.11.2017 № 5 повідомляємо, що з 01.07.2017 виробничий підрозділ “Вокзал станції “Полтава-Південна” є структурним підрозділом філії “Пасажирська компанія” ПАТ “Укрзалізниця”.
На вокзалі станції “Полтава-Південна” вихід пасажирів до платформ для посадки на приміські поїзди та вихід до міста пасажирів, які прибули приміськими поїздами, здійснюється через касовий зал будівлі приміських кас. Приміські каси працюють з 06.00 до 19.00.
У 2013 році з метою припинення безквиткового проїзду пасажирів у приміських поїздах було проведено огородження території вокзалу та в будівлі приміських кас встановлено автоматизовану турнікетну систему. При наявності проїзних документів пасажири мають змогу безперешкодно пройти через турнікети, які працюють як на вхід, так і на вихід.
Через центральні двері в головній будівлі пасажирського вокзалу вихід/вхід на перон та з перону здійснюється з 19.00 до 06.00, а також під час прибуття/відправлення пасажирських поїздів.
З повагою директор філії (підпис) М.Г.Уманець. Перший заступник директора філії (підпис) С.М.Клименко”.
Виробничий підрозділ “Полтавська дирекція залізничних перевезень” надіслав лист за підписом начальника дирекції О.С.Дяченко та заступника начальника А.М.Жовковського, буквально на два абзаци довший. На початку: “Ваш лист розглянуто”, а в кінці: “Технологічний процес вокзалу “Полтава-Південна” розроблено відповідно до вимог Типового технологічного процесу з надання послуг пасажирам та організації роботи залізничних вокзалів, затвердженого наказом Укрзалізниці від 29.06.2005 №187-Ц”.
Шановні читачі, то ви зрозуміли, чому пасажирам приміських електричок так незручно, наче вони прибувають не з сільської місцевості, а з території, інфікованої холерою? Чому перед їхнім носом замикаються усі двері, крім єдиного “пропускника”? Ви дізналися для себе щось нове з цієї відповіді?
І я не дізналася нічого, крім того, що бачу кожної суботи-неділі на цьому вокзалі. Турнікетів там справді, як у столичному метро, але пройти можна лише через два – де завжди відкрито. Через решту “турнікетної системи” на моїй пам’яті ніхто ніколи проходити з квитком чи без нього і не пробував. Тож система стоїть чи то для “понту”, чи то для краси. А як на інших вокзалах?
Певно, “Полтава-Київська” таки проігнорувала наказ 12-річної давнини про боротьбу з приміськими пасажирами, тому там вокзальне приміщення ще можна обійти по периметру, не застряючи у паркані й не намотуючи зайвий кілометраж. Та й у Кременчуці, читачі кажуть, усе з цим наказом “благополучно”, ніхто його виконувати не збирався. Спробувала знайти наказ № 187-Ц в Інтернеті й зрозуміла, що самотужки таке профільне чтиво не подужати.
А дай-но напишемо профільному міністру, може, допоможе? До Державної адміністрації залізничного транспорту України? До “Пасажирської компанії” ПАТ “Укрзалізниця”?
Тож продовжуємо вправлятися в епістолярному жанрі. Чекайте нових відписок, шановні читачі. Чи то пак, вибачте, відповідей!

Ольга ЩЕГЛОВА
“Зоря Полтавщини”

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий