Залізничники знову страйкують

У березні цього року, як повідомляла “Зоря Полтавщини”, в Кременчуці відбувся страйк залізничників, які лишилися без роботи через скасування кількох потягів харківського й київського напрямків. Окрім відновлення скасованих потягів, залізничники висували й інші вимоги, зокрема про підвищення заробітної плати. Голова вільної профспілки машиністів локомотивного депо “Кременчук” Сергій Москалець наголошував, що у разі невиконання вимог буде організована масштабна акція протесту за участю працівників локомотивних депо з інших міст.
Із 14 травня працівники кременчуцького вузла Південної залізниці розпочали так званий “італійський страйк”. До акції кременчуцьких залізничників долучилися працівники локомотивних депо Кривого Рогу, Запоріжжя, Тернополя й кількох інших міст. Серед основних вимог протестувальників – підвищення заробітної плати, можливість виходити на пенсію у 55 років у зв’язку із важкими умовами праці.
Учасники страйку по-італійськи щодня виходять на роботу й чітко дотримуються своїх посадових обов’язків і правил, тобто заповнюють маршрутні листки, здійснюють огляд локомотивів, але в роботу їх не приймають і з депо не випускають через наявність великої кількості технічних неполадок.
У такий спосіб кременчуцькі залізничники висловлюють свою незгоду із умовами й рівнем оплати праці не вперше – у березні минулого року вони вже брали участь у “італійському страйку”, теж вимагаючи підвищення зарплати й забезпечення депо необхідними запчастинами.
* * *
Схоже на те, що Полтавська дирекція залізничних перевезень не надто переймається не лише умовами роботи своїх працівників, а й умовами, в яких пасажири залізничного транспорту змушені долати відстані з відправного до кінцевого пунктів. Нещодавно авторці цих рядків потрібно було терміново з’їздити до Полтави. Добиралася ранковою електричкою, що відправляється з Кременчука о 8.45, бо вона – найперша. Людей у потяг набилося, що називається, під зав’язку – розпочався дачно-городній сезон. Вікна у вагонах майже ніде не відчинялися, були настільки брудними, що через них ледь можна було розгледіти назви станцій (їх ніхто не оголошував, а мали б це робити!), повсюди валялися обгортки, порожні бляшанки, інший непотріб. І це при тому, що віднедавна проїзд у електричці здорожчав майже наполовину. То, може, й пасажирам уже слід влаштовувати протестні акції у боротьбі за свої пасажирські права?!.

Юлія ДУМКА-КОНДРАТЬЄВА
“Зоря Полтавщини”

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий