Завдяки «Карті змін» Сергія Іващенка полтавці розв’язали понад 20 проблем, які ігнорувала місцева влада

Завдяки «Карті змін» Сергія Іващенка полтавці розв’язали понад 20 проблем, які ігнорувала місцева влада

Вже два місяці працює онлайн-платформа «Карта змін», яку створила команда Сергія Іващенка. За цей час жителі Полтави активно її освоювали.

«На карту занесли понад 2 тисячі проблем. Наша команда вирішила вже понад 20 з них. Найбільше містян турбують дитячі та спортивні майданчики, адже в деяких дворах їх взагалі немає», – підбиває підсумки аналітикиня команди Ірина Шутка.
Однією з розв’язаних проблем стало облаштування благоустрою в мікрорайоні Браїлки. Місцеві жителі разом з «Командою змін» прибрали парк, зрізали амброзію, розчистили спортивну зону для встановлення спортивного приладдя, відремонтували лавки. На дитячому майданчику встановили ігровий екскаватор для малечі.
Мешканцям будинку на вулиці Шведській, 20, «Карта змін» допомогла розв’язати проблему, яку не могли розв’язати майже 20 років. З даху чотириповерхівки демонтували аварійний залізний кран. Весь цей час він наражав на небезпеку не лише мешканців будинку, а й перехожих, адже міг впасти будь-якої миті. Демонтаж, який люди просили понад три роки, «Команда змін» здійснила протягом тижня після отримання заявки.
На фасаді будинку на вулиці Деповській, 4, завдяки команді Сергія Іващенка з’явився вуличний ліхтар. Мешканці будинку неодноразово зверталися до місцевої влади з проханням освітити доріжку, якою увечері діти повертаються зі школи. Але розв’язати цю проблему вдалося, лише скориставшись «Картою змін».
«Ця програма повинна стати базою для наступної влади, щоб вони бачили проблемні місця та йшли до їх вирішення. Наразі ми самотужки вирішуємо деякі з них. Це реальний комунікатор між місцевою владою і полтавцями. А коли немає співпраці міської влади з містянами, тоді у всіх зникає бажання взагалі щось робити», – говорить Сергій Іващенко.
Скористатися «Картою змін Полтави» може кожен. Спочатку потрібно зареєструватися на платформі та залишити опис і фото своєї проблеми. Після цього із заявником зв’яжеться працівник кол-центру, щоб детально обговорити його пропозицію щодо розв’язання питання, і воно з’явиться на мапі.
Надалі представники команди пояснять ініціатору питання пріоритети та шляхи його розв’язання і спільними зусиллями розв’язуватимуть проблему.
Етап, на якому перебуває відповідне звернення, можна відстежувати завдяки зміні його кольору на мапі.

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий