ЖКГ Полтави вчора  й сьогодні: усуваємо  формалізм у роботі

ЖКГ Полтави вчора й сьогодні: усуваємо формалізм у роботі

Команда Олександра Удовіченка «Рідне місто» вирішує проблеми житлово-комунального господарства, що накопичувалися роками

Робота комунальників оцінюється не лише виконаними обсягами, а й ставленням до людей, умінням оперативно, кваліфіковано оцінити складну ситуацію і знайти з неї найоптимальніший вихід. На жаль, останніми десятиліттями в діяльності комунальних служб переважав формальний підхід до потреб полтавців.
Зміни почалися рік тому, коли команда «Рідне місто» взялася за впровадження нових принципів роботи комунальників. Серед них – і розуміння того, що кожна проблема унікальна, а полтавці чекають не байдужості, а реальних кроків назустріч.

Покажемо це на прикладі. Як відомо, з жовтня минулого року в Україні почав діяти новий механізм монетизації субсидій на житлово-комунальні послуги. Якщо раніше пільговики отримували платіжки, в яких уже було враховано їх суму, то відтепер цю матеріальну допомогу можна отримувати готівкою або в безготівковій формі. Пенсіонери до цього ще не звикли й іноді просто не розуміють, коли, звідки й за що їм нараховують ті чи інші суми і чому вони саме такі. Найчастіше ж – просто не мають на руках необхідних грошей, щоб сплатити за вирішення нагальних проблем. А вони постійно виникають, от як і цього разу.
Микола Олексійович Слизький – учасник бойових дій, інвалід війни 2-ї групи. Він має пільгу на викачування нечистот із вигрібної ями й постійно користується послугами КАТП-1628. Але заслужену людину несподівано підвела монетизація субсидій.
– До нас звернулася дружина ветерана, – говорить член «Рідного міста», начальник КАТП-1628 Тарас Бойко. – Проблема, на перший погляд, банальна, але дуже неприємна для того, хто з нею зіштовхується. На подвір’ї Миколи Олексійовича на Садовій, 7, потекла компостна яма. Нечистоти почали заливати двір, а в таких ситуаціях не до сміху. Причину потрібно було негайно ж ліквідовувати. Однак оплатити послугу з викачування родина ветерана безпосередньо зараз не мала змоги – субсидію за січень у готівковій формі їй обіцяли надати аж після 20 лютого.
Що робити? Звичайно, прохання можна було проігнорувати: немає коштів – немає послуги. Але Тарас Бойко пішов людям назустріч. Вихід відшукали разом. Від імені ветерана на КАТП-1628 було складене офіційне зобов’язання щодо оплати послуги після надходження компенсаційних коштів – тобто майже через місяць.
Обидві сторони були задоволені таким рішенням. Асенізаційний автомобіль приїхав на Садову й відкачав нечистоти, позбавивши пенсіонерів турбот.
Лідер «Рідного міста» Олександр Удовіченко вважає:
– Формальне ставлення до проблем полтавців повинне назавжди залишитися в минулому. Комунальні служби мають не вдаватися до відмовок, а входити в кожну конкретну ситуацію, шукаючи порозуміння з мешканцями. Професійність, поєднана з людяністю, – це прямий і найочевидніший шлях до результату.

Денис КОМПАНІЄЦЬ
Журналіст

Поділися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Добавить комментарий