З метою розмежування функцій і створення умов для надання більш якісних консультацій у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області створена єдина «гаряча» телефонна лінія для мешканців обласного центру.
З 17 лютого 2025 року громадяни, які хочуть одержати телефонні консультації з питань пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій і пільг, можуть звертатися за таким номером: (0532) 56-24-34.
Просимо вибачення за незручності і звертаємо увагу, що відтепер вважаються неактуальними номери телефонів у наступних сервісних центрах: відділ обслуговування громадян № 12, м. Полтава, вул. Коряка, 3, – 56-59-75; відділ обслуговування громадян № 13, м. Полтава, вул. Чорновола, 2-Б, – 56-07-79; відділ обслуговування громадян № 14, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 30, – 63-70-98; відділ обслуговування громадян
№ 15, м. Полтава, вул. Шевченка, 7, – 56-15-92.
Вам також може сподобатись
У Полтаві стартує ініціатива «Місто Петлюри»
У Лубенській громаді створено першу патронатну сім’ю
Волонтери ГО «Європейська Україна» передали автомобіль воїнам легендарної 28 ОМБр
«Абсолютно здорова людина не може служити в ТЦК»: кого з тиловиків не переведуть у бойові підрозділи
КВБЗ передав Укрзалізниці партію з шести плацкартних вагонів